بانک دی

قدردانی از اقدامات بانک دی در حوزه عفاف و حجاب

کدخبر : 596711

نماینده وزارت کشور در مسئله عفاف و حجاب در دیدار با سرپرست بانک دی، از اقدامات بانک دی در حوزه عفاف و حجاب قدردانی کرد

 علیرضا قیطاسی، سرپرست بانک، در این دیدار با بیان این که تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران، یک اصل پذیرفته شده در بانک دی است، گفت: جامعه معظم ایثارگری نه تنها بخش قابل توجهی از سهامداران و کارکنان بانک دی را تشکیل می‌دهند، بلکه حجم زیادی از خدمات بانکی خود را نیز از بانک دی دریافت می‌کنند.

علیرضا قیطاسی همچنین با ارائه گزارشی از عملکرد بانک دی در حوزه عفاف و حجاب، به ابلاغ بخشنامه‌های مربوط به آراستگی کارکنان اشاره و خاطرنشان کرد: نظام‌نامه آراستگی و اخلاق حرفه‌ای به خوبی توسط کارکنان بانک در حال پیاده‌سازی است.

حامد زواره دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر بانک نیز در این نشست پس از ارائه گزارشی از طرح «آراستگی فیروزه‌ای» ویژه کارکنان بانک دی، اعلام کرد که همزمان با ابلاغ بخشنامه جدیدی در حوزه عفاف و حجاب، دوره‌های آموزش مجازی ویژه این موضوع نیز برای کارکنان برگزار خواهد شد.

علیرضا جانه نماینده وزارت کشور در مسئله عفاف و حجاب در این جلسه با قدردانی از اقدامات انجام شده در بانک دی پیرامون موضوع عفاف و حجاب، اعلام کرد که بر اساس ارزیابی‌های انجام شده، کارکنان این بانک نمره مطلوبی در این زمینه کسب کرده‌اند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: