برگزاری جلسه معارفه کارکنان جدید ۱۴۰۳

با حضـور مدیرعامل و مدیر منابع انسانی شرکت پیشگامان فولاد جنوب

کدخبر : 596720

جلسه معارفه کارکنان شرکت پیشگامان فولاد جنوب، سه شنبه چهارم اردیبهشت ماه 1403 با حضور محمدرضا پاکباز مدیرعامل، مدیر و کارکنان واحد منابع انسانی برگزار شد

مدیرعامل در این مراسم ضمن تقدیم خیرمقدم به کارکنان جدید به معرفی تاریخچه شکل گیری شرکت پیشگامان، شرح حوزه های تخصصی فعالیت و سیاست های پیش روی آن پرداخت. در این نشست صمیمانه هر یک از کارکنان اقدام به معرفی خود و سوابق شغلی و تحصیلی خود نمودند.

 مهندس پاکباز بیان کرد: با توجه به گذشت ۱۲ سال از آغاز فعالیت مستمر شرکت پیشگامان در حوزه صنعت فولاد و گسترش آن به حوزه های برون مرزی، در سه بخش مهندسی بهره برداری، مهندسی توسعه و اجرای پروژه ها، اینک می توان بخش «پژوهش» را به عنوان گام چهارم فعالیت های شرکت پیشگامان تعریف کرد.

 مهندس پاکباز اظهار داشت: شرکت پیشگامان محدود به ستاد آن نیست، بلکه این حضور و فعالیت مثمرثمر تمامی ارکان مجموعه است که هویت شرکت پیشگامان را شکل می دهد.

وی بر اهمیت ایجاد شبکه داخلی آموزش، متناسب با نیازهای تخصصی کارکنان جهت رشد و توسعه فردی آنان و پیگیری نیازهای آموزشی تا حصول نتیجه تاکید کرد و افزود کارکنان همواره می توانند با خلق ایده های نو در کار خود پیشگام باشند.

 مهندس پاکباز در انتها بیان کرد با توجه به ماهیت کاری شرکت پیشگامان، ایجاد سیستم مدیریت دانش بسیار حائز اهمیت است و ثبت دانش موجود در بدنه کارکنان مجموعه به واسطه گزارش نویسی، مستند سازی و ثبت این دانش و تجارب توسط کارکنان در طول خدمت خود، می توان آن را نهادینه کرد.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: