پتروشیمی زاگرس

با حمایت پتروشیمی زاگرس رویداد بین المللی ایده شو برگزار می‌گردد

کدخبر : 596721

مرکز نوآوری، تحقیق و توسعه شرکت پتروشیمی زاگرس به منظور شناسایی و ارزیابی شرکت‌های دانش بنیان و هسته‌های پژوهشی فعال و توانمند در زمینه کاربرد فناوری‌های نوظهور در صنعت پتروشیمی با همکاری شرکت پویاگران به منظور رفع نیازهای نوآورانه و فناورانه در نظر دارد تا رویداد بین المللی "ایده شو" را در خردادماه سال جاری در بندر تاریخی سیراف برگزار نماید.

به گزارش روابط عمومی شرکت پتروشیمی زاگرس، در این رویداد بین المللی  شرکت‌کنندگان از موسسات تحقیقاتی، شرکت‌های دانش بنیان و فناور، اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها، دانشجویان و فارغ التحصیلان سراسر کشور حضور خواهند داشت تا در چارچوب رفع نیازهای فناورانه در شرکت پتروشیمی زاگرس ایده پردازی و نسبت به اجرا و عملیاتی نمودن ایده‌های مذکور اقدام نمایند.

بنا بر این گزارش، تیم‌های علاقه‌مند به شرکت در این رویداد برجسته می‌توانند از طریق ارتباط با دبیرخانه رویداد با شماره‌های: 09170161398 و 07791021206  و یا با مراجعه به وبسایت www.ideashowevent.pouyagaranco.ir   می‌توانند از جزئیات این رویداد کارساز شامل محورها، تاریخ‌های مهم، نحوه داوری و ارسال ایده و... مطلع گردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: