همراه اول

حضور همراه اول در نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس ۲۰۲۴

کدخبر : 597182

همراه اول ضمن حضور در نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری 1403 با محوریت ارائه راهکارها، سرویس‌ها و محصولات دیجیتال خود، در برگزاری رویدادهای جانبی اینوتکس 2024 نیز مشارکت دارد.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، سیزدهمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری (INOTEX 2024) با حمایت و مشارکت همراه اول به عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور از سه شنبه 18 الی جمعه 21 اردیبهشت 1403 در پارک علم و فناوری پردیس برگزار می شود.

همراه اول در بزرگترین رویداد زیست بوم نوآوری و فناوری کشور که سرمایه گذاران، تصمیم گیران و رهبران فناوری و نوآوری منطقه در آن حضور دارند، با محوریت راهکارها، سرویس ها و محصولات دیجیتال حاضر می شود.

*نحوه حضور همراه اول در اینوتکس 2024

بر این اساس بازدیدکنندگان از غرفه همراه اول می توانند از نزدیک با فعالیت ها و اقدامات «صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر شرکتی همراه فاند»، «حرکت اول به عنوان بازوی سرمایه گذاری خطرپذیر همراه اول»، «شتابدهنده ها و مراکز نوآوری هاب بهشتی، هاب اصفهان و هاب شیراز» و «مرکز تحقیق و توسعه همراه اول» آشنا شوند.

گفتنی است مرکز تحقیق و توسعه همراه اول که علاوه بر سرمایه گذاری های چشم گیر در حوزه های دانش بنیان و تولید داخلی، در بومی سازی فناوری های نوظهور و کاربردی نظیر راهکارهای XR نیز پروژه های جاری و اجرا شده بسیاری دارد، حاضر است.

هر کدام از بخش های حاضر در غرفه همراه اول، اقدامات خود در حوزه سرمایه گذاری های داخلی و حمایت از صاحبان ایده و دانش بنیان ها را تشریح خواهند کرد.

به عنوان مثال  حرکت اول و «هاب»ها با تسهیل دسترسی به امکانات مالی، فناوری های پایه و پلتفرمی و ایده های نوین تجاری، با محور شتابدهی کسب و کارهای نوپا، به دنبال خلق ارزش در زیست بوم اقتصاد دیجیتال کشور هستند.

بنابراین حضور حرکت اول، هاب های بهشتی، شیراز و اصفهان در اینوتکس می تواند برای سرمایه گذاران و فعالان عرصه نوآوری و کارآفرینی نویدبخش باشد. شایان ذکر است صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکتی همراه اول (همراه فاند) نیز به تازگی در راستای حمایت از شرکت‌های دانش بنیان حوزه مربوط به کسب و کار اصلی همراه اول ایجاد شده و در این نمایشگاه حضور دارد.

با توجه به اینکه رویدادهای حوزه فناوری و کارآفرینی، ابزار مهمی برای همکاری و مشارکت بین صاحبان ایده، صاحبان سرمایه، فناوران و نوآوران هستند، شرکت کنندگان در این رویدادها علاوه بر افزایش مهارت های تخصصی، از فرصت هایی مانند شبکه سازی، دسترسی به منابع سرمایه، مربیان و متخصصان نیز بهره مند می شوند. 

*برنامه حضور مرکز تحقیق‌وتوسعه همراه اول در بخش‌های جانبی اینوتکس 2024

در همین راستا همراه اول با محوریت مرکز تحقیق و توسعه خود در بخش رویدادها و بخش های جانبی این نمایشگاه نیز حضور فعال خواهد داشت.

مرکز تحقیق و توسعه اپراتور اول تلفن همراه روز 18 اردیبهشت از ساعت 16:15 در بخش «استیج اینوتکس» سخنرانی با موضوع «فعالیت های نوآورانه در همراه اول»، روز 18 اردیبهشت از ساعت 10 در بخش «ایستگاه آینده» پنل «شرکت های بزرگ و آینده اکوسیستم»، روز 19 اردیبهشت از ساعت 15:30 در بخش «ارائه نیازهای فناورانه (ریورس‌پیچ)» در سالن سراج پارک فناوری پردیس و مجددا روز 19 اردیبهشت از ساعت 16:30 در بخش «ایستگاه آینده» سخنرانی با موضوع «روندهای نوظهور در پذیرش هوش مصنوعی توسط کسب و کارهای ایرانی» و در بخش «جشنواره پیشگامان اینوتکس» با موضوع رونمایی از «مودم بومی 5G» حضور خواهد داشت.

همراه اول طی روزهای برگزاری نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری (اینوتکس) که با اهدافی نظیر «سرمایه گذاری»، «مشارکت و همکاری» و «گفتگو و شبکه سازی» برگزار می شود، در غرفه ۳۰۴ سالن ۳ و از ساعت 10 صبح تا 18 میزبان بازدیدکنندگان و علاقه مندان به عرصه فناوری های دیجیتال است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: