راهنمای خرید آسان اتیکت و بج سینه

راهنمای خرید آسان اتیکت و بج سینه
راهنمای خرید آسان اتیکت و بج سینه

بج سینه و اتیکت پرسنلی دو نمونه از ابزارآلاتی هستند که استفاده از آن‌ها برای کارکنان سازمان‌ها ضرورت دارد. چون بج سینه باعث هویت بخشیدن به سازمان می‌شود و اتیکت نیز معرف نقش و هویت فردی کارکنان به ارباب رجوع است.

به طور کلی باید گفت که بج سینه و اتیکت پرسنلی، نقش بسیار مهمی در بازاریابی و تبلیغات دارند پس خرید آن‌ها برای تمام سازمان‌ها و شرکت‌های تجاری لازم است. از آنجایی که اکثر افراد هنگام خرید بج سینه و اتیکت پرسنلی نمی‌دانند که باید به چه نکاتی توجه کنند، در ادامه این مطلب قصد داریم تا انواع بج سینه و اتیکت سینه را بررسی کنیم تا شما عزیزان هنگام خرید این ابزار راحت‌تر انتخاب کنید.

دیگران چه می خوانند:

تفاوت بج سینه با اتیکت

معمولا بسیاری از افراد تصور می‌کنند که اتیکت با بج سینه فرقی ندارد حتی گاهی اوقات هنگام خرید دچار اشتباه می‌شوند. به همین دلیل، پیش از معرفی اتیکت و بج سینه ابتدا به طور مختصر، تفاوت اتیکت با بج سینه را بررسی می‌کنیم.

اتیکت ابزاری برای معرفی کارکنان یک سازمان یا شرکت تجاری به مخاطبین آن است و اطلاعاتی مثل اسم فرد، مرتبه شغلی او، تصویر صورت فرد و… درج می‌شود اما بج سینه به شکل لوگو یا همان نماد سازمان و شرکت مربوطه ساخته می‌شود و اطلاعات فردی و سازمانی شخص روی آن درج نمی‌گردد.

معرفی انواع اتیکت

اتیکت اسم روی لباس نوعی برچسب است که روی لباس کارکنان قرار می‌گیرد و روی آن مواردی مثل نام و نام خانوادگی فرد، سمت شغلی او و لوگو سازمان درج می‌شود. به عبارتی باید گفت که استفاده از اتیکت برای کارکنان یک سازمان به ارباب رجوع کمک می‌کند تا به راحتی بتواند فرد مورد نظر خود را بیابد. همچنین افراد متفرقه نمی‌توانند خود را به عنوان کارمند سازمان یا شرکت معرفی کنند.

با توجه به اهمیت استفاده از اتیکت برای کارکنان یک سازمان و تقاضای بالا برای خرید اتیکت، انواع مختلفی از اتیکت وجود دارد که هر کدام‌ از آن‌ها دارای یک‌سری ویژگی‌های منحصربفرد است:

اتیکت کاغذی

اتیکت کاغذی بیشتر برای شناسایی افراد در نمایشگاه‌های موقتی و کنفرانس‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و معمولا برای کارکنان سازمان‌ها کاربردی ندارد. چون به راحتی آماده می‌شود و به کمک ‌چاپگرهای معمولی نیز می‌توان مشخصات فردی و سازمانی فرد را روی آن درج کرد و از آنجایی که ماندگاری کمی دارد برای کارکنان سازمان‌ها مناسب نیست.

اتیکت آلومینیومی

اتیکت آلومینیومی را با آلومینیوم می‌سازند و برای حک کردن مشخصات فردی و سازمانی فرد بر روی اتیکت از لیزر استفاده می‌کنند. این مدل از اتیکت یکی از بهترین و مقاوم‌ترین انواع اتیکت به شمار می‌رود زیرا فلز آلومینیوم از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار است.

اتیکت‌های آلومینیومی نیز از لحاظ روش چاپ یا جنس روکش انواع مختلفی دارند که عبارتند از:

  1. اتیکت آلومینیومی پلی استر: معمولا برای ارتقا استحکام اتیکت و زیبایی ظاهری آن، یک لایه پلی استر روی اتیکت کشیده می‌شود.
  2. اتیکت آلومینیومی آنادایز: در این ‌نوع اتیکت به منظور افزایش مقاومت اتیکت در برابر خط و خش، از طریق تکنیک آنادایزسون یک لایه روی اتیکت ایجاد می‌شود.
  3. اتیکت آلومینیومی سابلیمیشن: در این مدل اتیکت برای درج نوشته‌ها و طرح از روش چاپ سابلیمیشن استفاده می‌شود.

اتیکت سینه پلی استر

اتیکت سینه پلی استری یکی از بهترین انواع اتیکت‌ها محسوب می‌شود زیرا در برابر رطوبت، گرد و غبار، ضربه و… مقاومت بسیار بالایی دارد. در واقع باید گفت که اتیکت پلی استری، بهترین نوع اتیکت برای کارکنان سازمان‌هایی است که کارکنان آن در شرایط جوی نا‌مناسب یا محیط‌های مرطوب هستند.

اتیکت برنجی

اتیکت برنجی، نوع دیگری از اتیکت‌های موجود در بازار است که ظاهری جذاب و خاص دارد و برای استفاده در محیط‌های کاری مختلف مناسب است.

اتیکت سینه فلت بد با روکش کریستال

اتیکت سینه کریستالی به دلیل ظاهر جذاب و شفافی که دارد برای استفاده در رویدادهای تبلیغاتی و نمایشگاه‌ها بسیار مناسب است. جون به دلیل شفافیت کریستال، مشخصات درج شده روی اتیکت، به راحتی مشاهده می‌شود.

اتیکت پلاستیکی

اتیکت پلاستیکی با مواد پلاستیکی ساخته می‌شود و وزن بسیار سبکی دارد. همچنین لازم به ذکر است که این مدل اتیکت در برابر ضربه، رطوبت و حرارت نیز مقاوم است و کارکنانی که محیط کار آن‌ها مرطوب است به راحتی می‌توانند از آن استفاده کنند.

اتیکت PVC

اتیکت PVC از جمله بهترین اتیکت‌های منتسب برای مشاغل صنعتی و حرفه به شمار می‌رود زیرا در برابر آب و حرارت مقاومت بالایی دارد.

معرفی انواع بج سینه

بج سینه یا نشان سینه یک نوع برچسب کوچک است که به شکل لوگوی یک سازمان یا شرکت ساخته می‌شود و کارکنان سازمان مربوطه آن را روی لباس خود قرار می‌دهند. همین ابزار به ظاهر کوچک و ساده در زمینه تبلیغات و بازاریابی کاربردهای متنوعی دارد و باعث افزایش اعتماد مخاطبین به سازمان می‌شود. در همین راستا، بج سینه از لحاظ فاکتورهای مختلف به انواع زیر دسته‌بندی می‌شود:

انواع بج سینه از نظر کاربرد

  • بج سینه تبلیغاتی: این مدل بج سینه معمولا به شکل شعار تبلیغاتی سازمان یا لوگوی آن ساخته می‌شود زیرا همانگونه که از نام آن مشخص است با هدف تبلیغات آن را می‌سازند.
  • بج سینه سازمانی: نشان سینه سازمانی، نوع دیگری از انواع بج سینه بوده که از نظر ظاهری به شکل لوگوی سازمان است.
  • بج سینه بانک: نوع دیگری از انواع بج سینه بوده که کارکنان بانک به منظور تبلیغات یا معرفی لوگوی بانک از آن استفاده می‌کنند.
  • بج سینه نظامی: این نوع بج نیز به شکل آرم سازمان مربوطه است. از آنجایی که انواع مختلفی سازمان‌های نظامی در کشور وجود دارد، لوگوی این سازمان‌ها با هم تفاوت دارد. مثلا لوگو پلیس نیروی انتظامی با پلیس راهنمایی و رانندگی متفاوت است.

انواع بج سینه از لحاظ رنگ

  1. بج سینه سفید: برای ساخت این مدل بج از متریالی که رنگ سفید دارند استفاده می‌شود یا از رنگ برای رنگ کردن آن استفاده می‌کنند.
  2. بج سینه قرمز: برای ساختن بج سینه قرمز از موادی که به رنگ قرمز هستند، استفاده می‌شود.
  3. بج سینه مشکی: برای ساخت بج سینه مشکی بج را رنگ‌ می‌کنند یا آن را با متریالی که به رنگ مشکی است، استفاده می‌کنند.
  4. بج سینه نقره‌ای: برای ساختن این نوع بج از فلزاتی مثل نقره یا آلیاژهای آن استفاده می‌شود.
  5. بج سینه طلایی: برای ساخت این مدل بج از فلز مس استفاده می‌کنند و با آب طلا آن را روکش‌ می‌دهند.

انواع بج سینه از نظر جنس

  1. بج سینه فلزی: از فلزاتی مثل مس، برنج، نقره با طلا برای ساخت این نوع بج استفاده می‌شود.
  2. بج سینه پارچه‌ای: همانطور که از نام آن مشخص است برای ساخت این مدل بج از پارچه‌های مقاوم و محکم استفاده می‌شود.
  3. بج سینه پلی استر: این مدل بج از پلی استر یا پلیمر ساخته می‌شود و مقاومت بالایی در برابر ضربه دارد.

انواع بج سینه از نظر ظاهری

  • بج سینه مات: این مدل نشان سینه از موادی که بافت مات دارند، ساخته می‌شود و بیشتر برای مشاغلی که محیط آن‌ها رسمی است مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • بج سینه براق: این نوع نشان سینه ظاهری براق دارد و نور را منعکس می‌کند زیرا برای ساخت آن از موادی که بافت براق دارند، استفاده می‌شود.

انواع بج سینه از نظر محل نصب

  1. بج کت مردانه : این مدل نشان به گونه‌ای طراحی می‌شود که روی یقه یا آستین کت مردانه نصب شود.
  2. بج شال و مقنعه: این نوع نشان معمولا وزن سبکی دارد و به راحتی روی شال با مقنعه کارکنان نصب می‌گردد.
  3. بج سینه مانتو: این نوع نشان سینه برای نصب بر روی مانتو بانوان مجموعه طراحی می‌شود.

انواع بج سینه از نظر نوع نصب

  1. بج سوزنی: در این مدل نشان سینه، یک عدد سوزن یا سنجاق به پشت بج چسبانده می‌شود و بج از طریق سوزن به لباس متصل می‌گردد.
  2. بج مگنتی: در قسمت پشت این مدل نشان سینه یک مگنت یا آهنربا تعبیه شده و نشان از طریق مگنت با آهنربا به لباس متصل می‌شود.
  3. بج جاکلیدی: این نوع نشان دارای یک‌ آویز است و امکان اتصال آن به کلید وجود دارد.

قیمت اتیکت و بج سینه

قیمت اتیکت و بج سینه نیز مانند بسیاری لوازم، نرخ مشخص ندارد و براساس یک‌سری فاکتورها قیمت‌گذاری می‌شوند. به عنوان مثال قیمت اتیکت سینه پرسنلی بر اساس مواردی مثل طراحی، اندازه و متریال به کار برده شده در ساخت اتیکت متغیر است یا قیمت بج سینه نیز برحسب اندازه بج، جنس بج، نوع چاپ و… تعیین می‌شود.

جهت اطلاع از قیمت اتیکت و بج سینه می‌توانید با شرکت نونگاه تماس حاصل فرمایید و مشخصات انیکت با بج موردنظرتان را به آن‌ها بیان کنید تا قیمت را به شما اعلام کنند.

سفارش اتیکت و بج سینه

اتیکت و بج سینه باید از نظر طراحی، رنگ و جنس بدنه کیفیت بسیار بالایی داشته باشند زیرا کارکنان مجموعه قرار است که چندین ساعت در طول روز از آن استفاده کنند. در واقع باید گفت که اگر جنس بدنه اتیکت و بج سینه، کیفیت پایینی داشته باشد خیلی سریع خراب می‌شود و سازمان مورد نظر باید در فواصل زمانی کوتاه برای خرید بج و اتیکت هزینه کند.

در نتیجه اگر قصد خرید بج و اتیکت سینه را دارید، حتما به یک شرکت معتبر و حرفه‌ای مراجعه نمایید زیرا این شرکت‌ها از بهترین متریال برای ساخت اتیکت و بج استفاده می‌کنند. شرکت چاپ نونگاه از جمله شرکت‌های قابل اعتمادی است که سازمان‌ها برای خرید انواع بج و اتیکت می‌توانند به آن مراجعه نمایند.

 

راهنمای خرید آسان اتیکت و بج سینه

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟