بهترین وام ها برای خرید لوازم خانگی با سود پایین

بهترین وام ها برای خرید لوازم خانگی با سود پایین
بهترین وام ها برای خرید لوازم خانگی با سود پایین

با توجه به شرایط اقتصادی و تورمی که در کشور وجود دارد، خرید لوازم خانگی، هزینه‌ی بالایی به دنبال دارد. کالاهای بادوام خانگی مثل یخچال فریزر، ماشین لباسشویی و... جزو کالاهای اساسی هستند و اگر هر کدام از آن‌ها مستهلک شده یا خراب شوند، برای تهیه‌ی هزینه خریدشان باید مدت‌ها پس‌انداز کرد. در همین مدت هم ممکن است قیمت‌ها باز هم بالاتر برود. در چنین شرایطی استفاده از وام‌ می‌تواند کارراه‌انداز باشد. اما دریافت وام نقدی از بانک‌ها هم ساده نیست. در نتیجه استفاده از وام‌های خرید کالا گزینه‌ی بهتری است.

در این مطلب منتشرشده توسط زومیت ، بهترین وام‌های خرید لوازم خانگی با سود پایین را لیست کرده ایم تا بتوانید با مقایسه آن‌ها مناسب‌ترین مورد را انتخاب کنید.

دیگران چه می خوانند:

بعضی از بانک‌ها و موسسات مالی و همچنین پلتفرم‌های آنلاین وام‌دهی، برای خرید کالای خانگی تسهیلاتی در نظر گرفته‌اند. این وام‌ها شرایطی دارند و به همه کالاها تعلق نمی‌گیرند. وام خرید کالای خانگی بانک‌ها و موسسات مالی مخصوص کالاهای بادوام و اساسی خانگی است و نمی‌توان آن را برای خرید کالاهای دیگر استفاده کرد. این وام همچنین به کالای ایرانی تعلق می‌گیرد، یعنی کالایی که تولید داخل است یا مونتاژ کالاهای خارجی در داخل که با برند ایرانی عرضه می‌شود. در نتیجه شما برای هر کالایی نمی‌توانید از این وام‌ها استفاده کنید.

اما در پلتفرم‌های آنلاین این محدودیت‌ها وجود ندارد. می‌توانید از آن‌ها برای خرید کالاهای مختلف از فروشگاه‌های طرف قرارداد استفاده کنید. هرچند مبلغ وام‌ پلتفرم‌ها کمتر است و ممکن است نتوانید از آن‌ها برای خرید کالای اساسی خانگی استفاده کنید. در این مقاله طرح‌هایی را که سود کمتری نسبت به سود مصوب بانک مرکزی ارائه می‌دهند به شما معرفی می‌کنیم.

وام خرید کالای بانک ملت

بانک ملت در قالب دو طرح حامی کارت ملت شاپ برای خرید کالای بادوام خانگی وام می‌دهد. سقف این تسهیلات در بانک ملت ۲۰۰ میلیون تومان است که بسته به برندی که از آن کالا خریداری می‌کنید نرخ سود و مدت بازپرداخت آن متفاوت است. با دریافت حامی کارت می‌توانید از برندهای امرسان، گلدیران، یورواستار و یوروپلاس، فرش زمرد مشهد تسهیلات ۲۴ تا ۶۰ ماهه با نرخ سود ۷ تا ۱۸ درصد دریافت کنید.

خرید از برندهای پاکشوما، ایکس‌ویژن و تی‌سی‌ال بازپرداخت ۲۴ تا ۴۸ ماهه و نرخ سود ۹ تا ۱۷ درصد دارند. برندهای فرش شاهکار بهشتی، جنرال هاوس و وستهم دارای نرخ سود ۱۱ تا ۱۷ درصد در دوره بازپرداخت ۲۴ تا ۴۸ ماهه هستند. همچنین اسنوا، دوو، بست بازپرداخت ۲۴ تا ۴۸ ماهه و نرخ سود ۱۲ تا ۱۸ درصد، برند الکترواستیل بازپرداخت ۱۲ تا ۳۶ ماهه و نرخ سود ۹ تا ۱۵ درصد و ایران رادیاتور بازپرداخت ۲۴ تا ۳۶ ماهه نرخ سود ۱۴ و ۱۶ درصد دارند.

حامی کارت هر کدام از این برندها را فقط برای خرید از همان برند می‌توانید استفاده کنید. در صورتی که برای استفاده از این وام تصمیم خود را گرفتید، باید با مراجعه به شعبه بانک ملت درخواست حامی کارت بدهید. سپس پرونده اعتباری شما بررسی و تکمیل می‌شود و می‌توانید حامی کارت را دریافت کنید و برای خرید به برند مورد نظر مراجعه کنید.

علاوه بر حامی کارت، شاپ‌کارت هم برای خرید کالا یا خدمات ارایه می‌شود. این تسهیلات حداکثر ۲۰۰ میلیون تومان است و به مدت ۱۲۰ روز می‌توان از آن استفاده کرد. مدت بازپرداخت آن حداکثر ۳۶ ماه و نرخ سود بین ۱۱ تا ۱۶ درصد است.

برای دریافت شاپ‌کارت به یکی از شعب بانک ملت مراجعه کنید یا از طریق سامانه فرابانک برای دریافت آن درخواست دهید. اما توجه کنید که شاپ‌کارت بر اساس احراز اهلت و ظرفیت اعتباری که بانک برای شما تایید کند به شما تعلق می‌گیرد. اگر ابهامی برای دریافت این تسهیلات دارید با شماره مرکز ارتباط ملت تماس بگیرید. امتیاز شاپ‌کارت به نسبت حامی کارت این است که می‌توانید با آن از دیجی‌کالا هم به صورت اقساطی کالای مورد نیازتان را خریداری کنید.

توجه کنید که پیش از اینکه برای دریافت کارت‌های خرید اقساطی کالا اقدام کنید از پذیرنده (برند مورد نظر) پرس و جو کنید که کالای مورد نظرتان موجود باشد. برای دریافت اطلاعات به‌روز از برندهایی که می‌توانید با این کارت از آن‌ها خریداری کنید بهتر است به سایت ملت شاپ به آدرس mellatshop.bankmellat.ir مراجعه کنید. در همین سایت می‌توانید با انتخاب نوع کارت و مبلغ مورد نظر از نرخ سود دقیق تسهیلات مورد نظر خود مطلع شوید.

اگر برای استفاده از این وام ابهاماتی دارید می‌توانید با مرکز ارتباط ملت به شماره تماس ۱۵۵۶ برای تهران و ۰۲۱۸۲۴۸۸ برای شهرستان‌ها تماس بگیرید.

کارت اعتباری همیاران سپهر

این نوع کارت با سقف اعتبار ۵۰ میلیون تومان برای خرید کالا از فروشگاه‌ها و سایت‌های اینترنتی طرف قرارداد در نظر گرفته شده است. هزینه صدور این کارت ۱۰ هزار تومان و نرخ سود تسهیلات ۱۵ و ۱۸ درصد برای مدت بازپرداخت ۱۲ تا ۳۶ ماهه است.

در سایت اطلاعاتی در مورد فروشگاه‌های طرف قرارداد ارائه نشده و برای دریافت اطلاعات باید به صورت حضوری به شعب بانک صادرات مراجعه کنید.

پس از مراجعه به بانک و ارائه درخواست دریافت کارت همیاران، توسط شعبه اعتبارسنجی می‌شوید و برایتان پرونده تشکیل می‌شود. همچنین اگر مشتری این بانک هستید می‌توانید به سامانه شمس به صورت اینترنتی مراجعه کنید و درخواستتان را ثبت و مدارک را بارگذاری کنید تا فرایند اعتبارسنجی به صورت اینترنتی برایتان انجام شود.

بهین کارت سپه

تسهیلات بهین کارت سپه تا سقف ۵۰ میلیون تومان با نرخ سود ۱۸ درصد و مدت بازپرداخت ۳۶ ماهه در نظر گرفته شده است. اعتبار این کارت یک ساله است و صرفا بر دستگاه‌های کارتخوان ویژه این طرح که در فروشگاه‌ها و نمایندگی‌های تولید و عرضه نصب شده باشند قابل استفاده است. در نتیجه پیش از اینکه برای دریافت این کارت اقدام کنید مطمئن شوید که برندی که می‌خواهید از آن خرید کنید این دستگاه کارتخوان را داشته باشد.

شرکت‌های تولیدی طرف قرارداد این کارت، لوازم خانگی، صورت و تصویری، فرش و موکت، مصنوعات چوبی، پکیج و شوفاژ و تجهیزات برودتی، موتورسیکلت و دوچرخه، خدمات گازسوز خودرو و خدمات دندان‌پزشکی است.

طرح انتخاب سینا

طرح انتخاب بانک سینا هم برای حمایت از تولید داخلی طراحی شده است. متقاضیان خرید کالا و خدمات ایرانی می‌توانند تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان به صورت اقساطی از نمایندگی‌ها و فروشگاه‌های طرف قرارداد در سراسر کشور خرید کنند.

برای تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی یک ضامن معتبر نیاز دارید و سود تسهیلات بر اساس مدت بازپرداخت به این ترتیب است: نرخ ۴ درصد برای بازپرداخت ۱۲ ماهه، ۱۳ درصد برای ۲۴ ماهه، ۱۵ درصد برای ۳۶ ماهه و ۱۶ درصد برای ۴۸ ماهه.

برای تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی به دو ضامن معتبر نیاز دارید و نرخ سود در بازپرداخت ۴۸ ماهه ۱۶ درصد و در بازپرداخت ۶۰ ماهه ۱۷ درصد است.

با این تسهیلات می‌توانید یک یا چند محصول را خریداری کنید به شرطی که مجموع مبلغ خرید بیش از ۱۰۰ میلیون تومان نباشد.

زومیت؛ راهنمای خریدی مطمئن

به ما برای خرید انواع لوازم خانگی از جمله یخچال فریزر ، ماشین لباسشویی، کولر و ... اعتماد کنید. تیم ما شامل جمعی از متخصصان حوزه تکنولوژی‌ست که با دقت و اهمیت بالا، انواع لوازم را مورد بررسی قرار می‌دهیم و به شما کمک می کنیم تا با چشم باز خرید کنید.

بهترین وام ها برای خرید لوازم خانگی با سود پایین

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟