خارج کردن 23 لنز از چشم یک بیمارسالخورده! + تصاویر

خارج کردن 23 لنز از چشم یک بیمارسالخورده! + تصاویر
خارج کردن 23 لنز از چشم یک بیمارسالخورده! + تصاویر

یک چشم پزشک اهل کالیفرنیا به تازگی با انتشار ویدئویی از خود در حالی که مشغول بیرون آوردن 23 لنز از چشم یک بیمار، کاربران اینترنت را شوکه کرد.

"کاترینا کورتیوا"،  پزشک چشم در نیوپورت بیچ در کالیفرنیا، ماه گذشته ویدئویی را در اینستاگرامش منتشر کرد که او را در حال خارج کردن این لنزها از چشم یک بیمار نشان می داد.

دیگران چه می خوانند:

 

لنز

 

بنا به ادعای دکتر کورتیوا  این بیمار زن مسن، برای ماه ها و شاید حتی سال ها فراموش کرده بود که این لنزها را از چشم خود خارج کند.

در این ویدئو که با عنوان "با لنزهای تماسی خود نخوابید!" منتشر شد، دکتر کورتیوا با استفاده از تجهیزات مخصوص به دقت ده‌ها لنز تماسی قدیمی را از پشت چشم این زن مسن جدا می‌کند. به نظر می رسد برخی از آنها پس از مدت طولانی در آنجا تغییر رنگ داده و به رنگ سبز درآمده اند.

این چشم پزشک در اینستاگرام خود نوشت: «من تمام لنزهای تماسی را با دقت جدا کردم و در مجموع 23 عدد را شمردم. مجبور شدم از یک ابزار جراحی بسیار ظریف استفاده کنم. آنها اساساً پس از یک ماه نشستن زیر پلک به هم چسبیده بودند.»

 

لنز

 

بنا به گفته کورتیوا، بیمارش وقتی به رختخواب می‌رفت همیشه فراموش می‌کرد که قبلا لنزهایی را در چشم خود گذاشته و مدام لنزهای جدید به آن اضافه می‌کرد.

این ویدئو پس از انتشار در اینستاگرام توجه میلیون‌ها نفر را به خود جلب کرد و بسیاری از کاربران با دیدن آن شوکه شدند.

گفتنی است؛ این نخستین بار نیست که تعداد متعدد لنزهای فراموش در چشم یک بیمار خبرساز می شود. چند سال پیش، نیز زنی 67 ساله از بریتانیا که طی 35 سال 27 لنز چشمی را در چشم خود فراموش کرده بود به سوژه رسانه ها تبدیل شد.

اختصاصی

خارج کردن 23 لنز از چشم یک بیمارسالخورده! + تصاویر

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟