راه اندازی سیستم تراکم مرطوب کمپرسور

تکمیل و راه اندازی سیستم تراکم مرطوب کمپرسور واحدهای تولید انرژی نیروگاه افق ماهشهر، در جهت افزایش تولید به میزان 30 مگاوات در ساعت برای رفع ناترازی و عبور موفق از پیک تابستان.
راه اندازی سیستم تراکم مرطوب کمپرسور
دیگران چه می خوانند:

به گزارش شماواقتصاد: مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق تهران گفت: بعد از انتقال نیروگاه افق ماهشهر، با توجه به شرایط شبکه و در راستای کمک به ناترازی تولید برق در پیک تابستان، تلاش برای رفع اشکالات باقیمانده در سیستم تراکم مرطوب کمپرسور واحدها آغاز گردید.
این شرکت با توجه به نیاز شبکه علیرغم وجود عیوب باقیمانده در سیستم از جمله عدم نصب سیستم RO، با اقدامی فوری نسبت به تامین دستگاه پرتابل، جهت تولید آب دمین اقدام نمود و با وجود مشکلات متعدد، موفق به راه اندازی سیستم تراکم مرطوب و در نهایت افزایش توان تولید واحدهای این نیروگاه به میزان 30 مگاوات در ساعت گردید.


شایان ذکر است با توجه به گرمای منطقه و ضرورت عبور از پیک بار تابستان، اجرای کامل سیستم و رفع مشکلات باقیمانده، در دستور کار قرار گرفت.
ایشان اظهار امیدواری کردند، با پیگیری های در حال انجام، و تمهیدات و جلسات مشترک با مجری طرح، اشکالات باقیمانده بطور کامل برطرف خواهد گردید و ما می توانیم این افزایش توان تولید را خصوصا در تابستان حفظ، و عبوری موفق از پیک داشته باشیم.

راه اندازی سیستم تراکم مرطوب کمپرسور

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟