مزایده فروش موتورهای سنگین تمدید شد

مزایده فروش موتورهای سنگین اموال تملیکی به دلیل بروز مشکلات و اختلال در سامانه ستاد الکترونیک دولت تمدید شد.
مزایده فروش موتورهای سنگین تمدید شد

به گزارش روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، مزایده های شماره 604 و 605 الکترونیکی این سازمان به دلیل اختلال در سامانه ستاد الکترونیک دولت تمدید شد.

براین اساس تاریخ شروع بازدید و ارائه پیشنهاد از 22 شهریور به 25 شهریور اصلاح شد. بنابراین تاریخ پایان مهلت بازدید و ارائه پیشنهاد و مهلت دریافت اسناد از تاریخ 26 شهریور به 28 شهریور تغییر کرد.

دیگران چه می خوانند:

همچنین رمزگشایی و اعلام برندگان مزایده بجای 28 شهریور، یکم مهرماه انجام خواهد شد.

پیشتر سعید غلامی باغی معاون بهره برداری و فروش سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفته بود این مزایده مربوط به موتورسیکلت‌های 250 تا 450 سی‌سی است که در آن 91 موتور به ارزش 6 میلیارد تومان در 9 استان عرضه می‌شود. 9 استان اردبیل، بوشهر، خراسان شمالی، خراسان رضوی، زنجان، فارس، کردستان، کرمانشاه و گیلان میزبان برگزاری این دوره از مزایده هستند که تمام دستگاه‌های دولتی، نظامی، انتظامی و امنیتی امکان مشارکت در مزایده را دارند.

عرضه 60 موتور سنگین بالای 450 سی‌سی به ارزش کارشناسی 10 میلیارد تومان در 13 استان در دستور کار است که تنها دستگاه‌های نظامی، انتظامی، امنیتی و اورژانس و محیط زیست مجاز به شرکت در این مزایده هستند.

متقاضیان برای شرکت در مزایده ها می توانند به سامانه ستاد الکترونیک دولت مراجعه و از آن طریق اقدام و پیشنهاد قیمت ارائه کنند.

 

 

مزایده فروش موتورهای سنگین تمدید شد

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟