نرخ رهن و اجاره مسکن در ونک تهران | جدول قیمت

نرخ رهن و اجاره مسکن در ونک تهران | جدول قیمت
نرخ رهن و اجاره مسکن در ونک تهران | جدول قیمت

به گزارش شما و اقتصاد : محله ونک تهران از بهترین مناطق برای تهیه مسکن است. امکانات رفاهی و تجاری این محله باعث شده تا قیمت مسکن در این محله به نسبت بالا باشد. میدان ونک از شمال به نیایش و از جنوب به همت دسترسی دارد. در کل ونک از محله‌های اعیان نشین تهران است.

ونک منطقه‌ای واقع در شمال شهر تهران و منطقه ۳ شهرداری پایتخت ایران است. اگر قصد اجاره یک خانه در ونک را دارید، گزارش امروز ما را از دست ندهید.

دیگران چه می خوانند:

اگر قصد اجاره یک واحد در ونک را دارید، یک واحد ۱۵۰ متری ۱۷ ساله که پارکینگ، انباری، آسانسور دارد را با رهن ۵۵۰ میلیونی و اجاره ۴۳ میلیون تومانی برای اجاره آگهی شده است.

اگر به دنبال واحد ونک هستید می‌توانید یک خانه ۱۳۰ متری که دو اتاق خواب و انباری، آسانسور، پارکینگ دارد را با پول پیش ۱ میلیارد ۲۰۰ میلیونی و اجاره ۱۰۰ هزار تومانی در ونک کرایه کنید.

اگر واحد بزگتری مد نظر دارید، باز یک واحد دیگری که ۲۵۵ متری است و چهار خوابه و پارکینگ، انباری، آسانسور دارد در با رهن ۲ میلیاردو ۸۰۰ میلیون و اجاره ۸ میلیون تومانی در ونک برای اجاره قیمت‌گذاری شده است.

همچنین یک واحد دیگری در ونک با متراژ ۱۲۰ متر در حالی که ۶ سال از ساخت آن گذشته باشد را با پول پیش ۷۰۰ میلیونی و اجاره ۳۵ میلیون تومانی برای اجاره آگهی شده است.

اگر در ونک به دنبال خانه ۲۱۱ متری هستید باز یک واحد که سه اتاق خواب و انباری، آسانسور دارد را با ودیعه ۲ میلیاردو ۳۰۰ میلیون تومان در ونک کرایه کنید.

همچنین باز یک واحد در ونک با متراژ ۸۵ متر و ۱۲ ساله و دو اتاق خواب، آسانسور، انباری دارد را با رهن کامل ۱ میلیاردو ۲۰۰ میلیون تومانی در ونک برای اجاره قیمت‌گذاری شده است.

 با توجه به سال ساخت، منطقه و برخورداری از امکاناتی مانند آسانسور، پارکینگ و انباری قیمت‌ها متغیر است.

نرخ رهن و اجاره مسکن در ونک تهران | جدول قیمت

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟