ROADMAP: مجموعه رویدادهای تجربه‌محور در اکوسیستم مالی و حسابداری

ROADMAP: مجموعه رویدادهای تجربه‌محور در اکوسیستم مالی و حسابداری
ROADMAP: مجموعه رویدادهای تجربه‌محور در اکوسیستم مالی و حسابداری

 

مسیر رشد و آینده هر رشته تحصیلی از دغدغه‌های اصلی دانشجویان است. یافتن پاسخی برای پرسش‌هایی مهم همچون آینده شغلی در این رشته تحصیلی چیست و قرار است در انتهای این مسیر یادگیری به کجا برسم از جمله نگرانی‌های دانشجویان است. رشته حسابداری هم از این قانون مستثنا نیست و حسابداران همواره علاقه‌مند به مشاهده تصویری واضح تر از آینده خود در این جایگاه هستند.

 

دیگران چه می خوانند:

رویداد نقشه راه یک حسابدار (Roadmap)

شرکت صدگان سامانه هوشمند با هدف رشد و ارتقاء سطح دانش حسابداران و مدیران مالی و همچنین ایجاد نگرش برنامه‌ریزی و زندگی هدفمند برای قشر جوان اقدام به برگزاری مجموعه رویدادهای آموزشی «نقشه‌ راه یک حسابدار» می‌کند. این رویدادها که در راستای مسئولیت اجتماعی این مجموعه به صورت رایگان برگزار می‌شود شامل 5 وبینار تجربه محور با حضور اساتید خبره در اکوسیستم مالی و حسابداری کشور است که در 5 هفته متوالی برگزار خواهد شد.

در این مجموعه رویدادها قرار است به مسیر رشد یک حسابدار یا مدیر مالی پرداخته شود. قرار است از تجربه اساتید این حوزه بشنویم و از آنها بیاموزیم. RoadMap در واقع گام به گام چگونگی رشد جامعه مالی از ابتدا تا انتها است.

 

سرفصل‌های رویداد «نقشه راه یک حسابدار»

در رویدادهای تجربه محور RoadMap تنوع موضوعاتی که مطرح می شود، بالاست و می‌تواند برای طیف وسیعی از علاقمندان به حوزه مالی و حسابداری مفید و مورد توجه واقع شود. دانشجویان، فارغ التحصیلان رشته‌های مالی و حسابداری، تازه‌کار‌ها و حتی باتجربه‌های این حوزه می‌توانند از این رویداد‌ها بهره ببرند.

حسابداری، مالیات، بیمه و قانون کار در کنار الزامات ورود به بازار کار موضوعات اصلی این رویدادها هستند که در خصوص هر یک وبیناری مجزا با استاد مربوطه برگزار خواهد شد. ظرفیت این وبینارها نامحدود و به صورت کاملاً رایگان برگزار خواهد شد که تمامی علاقمندان و فعالان در صنعت مالی و حسابداری کشور می‌توانند در آن حضور داشته باشند.

بررسی جایگاه حسابداری و مدیریت مالی در ایران و جهان، آشنایی با تکنیک‌های یادگیری در هر یک از حوزه های تخصصی، مروری بر پوزیشن های شغلی در کسب‌وکارهای ایرانی و خارجی، شناخت توانمندی‌های فردی، انتخاب بازار هدف و هدف‌گذاری، آشنایی با برنامه‌ریزی اصولی برای یادگیری و پیشرفت هر چه بیشتر، بررسی نقش تکنولوژی در مسیر یادگیری، رشد و توسعه و همچنین نقش هوش مصنوعی و جایگاه آن در حرفه مالی از جمله مواردی است که RoadMap به آنها خواهد پرداخت.

 

 

برنامه برگزاری رویداد Roadmap

 

برنامه ریزی وبینارها در رویداد Roadmap به صورت زیر است :

RoadMap .1: کوله پشتی حسابدار (حسام حیدریان _ مدرس و کارشناس مالیات مشاغل)

RoadMap .2: یادگیری حسابداری (ابراهیم بنو‌فاطمه _ مدرس و مشاور امور مالی)

RoadMap .3: یادگیری مالیات (فرشید رستگار _ مدرس و مشاور مالیاتی)

RoadMap .4: یادگیری بیمه (فریبرز انصافی _ مدرس بیمه تامین اجتماعی)

RoadMap .5: یادگیری قانون کار (وحید حاجی‌زاده _ مدرس ومشاور روابط کار)

اما در پایان، رویداد حضوری با ظرفیت محدود در تهران و در روز حسابدار (15 آذر ماه 1402) با حضور تمامی اساتید و علاقمندان به این حوزه برگزار خواهد شد. هدف از این مدل برگزاری تعامل هر چه بیشتر شرکت کنندگان با اساتید است. همچنین تایم مجزایی برای شبکه سازی افراد با یکدیگر درنظر گرفته شده که می‌تواند دیگر تمایز بزرگ این مدل از برگزاری رویداد باشد.

اگر‌چه جذابیت رویدادهای تجربه‌محور به حضور در لحظه و شرکت در بحث‌ها و چالش‌های آن در بخش پرسش و پاسخ است. اما برای عزیزانی که ثبت‌نام کرده و بنا به هر دلیل نتوانند حضور داشته باشند؛ ویدئوی آن رویداد در دسترس خواهد بود. پس از برگزاری رویداد، فایل‌ها در سایت صدگان قرار گرفته و لینک دانلود نیز از طریق پیامک برای شرکت‌کنندگان ارسال می‌شود.

همچنین تمامی وبینارها بر بستر اسکای‌روم برگزار شده و شرکت‌کنندگان می‌توانند از طریق کامپیوتر، موبایل و تبلت خود به راحتی و در آن حضور داشته باشند.

پس اگر شما در ابتدای راه حسابداری هستید و یا خود را در نوک قله می بینید پیشنهاد ما به شما حضور در این رویدادهاست.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به سایت صدگان مراجعه فرمایید.

 

سوالات متداول

  • آیا تمامی رویدادها به صورت آنلاین برگزار می شود؟

۵ رویداد آنلاین در ۵ هفته متوالی با موضوعات مختلف برنامه‌ریزی شده است که علاقمندان می‌توانند از تمامی نقاط کشور حضور داشته باشند. اما در پایان رویداد حضوری با ظرفیت محدود در تهران برگزار خواهد شد.

  • آیا دسترسی به ویدئوی رویداد بعد از برگزاری آن وجود دارد یا خیر؟

برای عزیزانی که ثبت‌نام کرده و بنا به هر دلیل نتوانند حضور داشته باشند؛ ویدئوی آن رویداد در دسترس خواهد بود.

  • فایل ارائه سخنرانان به اشتراک گذاشته می‌شود؟

بله؛ پس از برگزاری رویداد، فایل‌ها در سایت صدگان قرار گرفته و برای تمامی عزیزان در دسترس خواهد بود. لینک دانلود نیز از طریق پیامک برای شرکت‌کنندگان ارسال می‌شود.

ROADMAP: مجموعه رویدادهای تجربه‌محور در اکوسیستم مالی و حسابداری

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟