وام بلوبانک بدون سفته و ضامن

بدون ضامن از بلوبانک تا 75 میلیون تومان وام دریافت کنید | بررسی شرایط جدید ازکی وام و بلو بانک
وام بلوبانک بدون سفته و ضامن

کارهای متعدد روزانه و انبوهی از مشغولیت‌های ریز و درشت موجب شده است تا نیاز به خدمات الکترونیکی و آنلاین بیش از گذشته اهمیت پیدا کند. در این میان سرویس‌های مرتبط با امور بانکی در صدر توجه کاربران قرار گرفته است و به همین علت مجموعه‌های مالی نیز در تلاش هستند تا با ارائه خدمات نوین و آنلاین سهمی در پیشرفت امور ایفا کنند. بلو بانک سامان یکی از مجموعه‌هایی است که با این هدف و تسهیل بیش از پیش امور پا به عرصه گذاشته و تلاش کرده است با راهکارهایی مبتکرانه سرویس‌های بانکداری سنتی را متحول کند. اما بلو بانک چه ویژگی‌ها و کاربردهایی دارد و آیا موضوع ارائه وام 75 میلیون تومانی بدون سفته و ضامن توسط این مجموعه صحت دارد یا خیر.

 

دیگران چه می خوانند:

بلو بانک، آبی‌ترین بانک ایرانی

توسعه بانکداری نوین که از آن با عبارت نئو بانک‌ها یاد می‌شود از حوالی سال 1398 آغاز شد و بانک سامان یکی از مجموعه‌های پیشرو در این زمینه بود. با آنکه تا پیش از این نظام بانکداری توانسته بود با حذف چرخه‌های معیوبی مانند صفوف پرداخت قبوض یا خدمات انتقال وجه به‌شکل حضوری تا حد زیادی از بار کاری و چالش‌های بانکداری را برطرف کند، اما با وجود این تغییرات هنوز هم مشکلاتی وجود داشت. به‌عنوان مثال افتتاح حساب یا دریافت وام همچنان یکی از بزرگ‌ترین چالش‌های سیستم بانکی به‌شمار می‌رود و راه‌حل‌های زیادی برای آن مطرح نشده است.

در این میان بانک سامان با ارائه طرحی جدید با نام بلو بانک توانست مسیر پر پیچ و خم موجود را تا حد زیاد ساده و هموار کند.

بلو بانک یک بانک با بهتر بگوییم سیستم بانکی است که به کاربران اجازه می‌دهد بدون نیاز به مراجعه به شعب مختلف علاوه بر افتتاح حساب و دریافت کارت‌های بانکی، وام‌های مختلف را هم به ساده‌ترین شیوه ممکن دریافت کنند. 

با آنکه این موضوع چالش‌های فراوانی به‌همراه داشت، اما در نهایت بانک سامان توانست با پشت سر گذاشتن موانع گوناگون محصولی را تولید و عرضه کند که به سرعت مورد استقبال کاربران قرار گیرد. اما این بانکداری نوین که توجهات فراوانی را به خود جلب کرده است ویژگی‌های خاص و متمایز‌کننده‌ای دارد که بد نیست برای آشنایی بیشتر برخی از آن‌ها را به‌شکل تیتروار مورد بررسی قرار دهیم.

 

افتتاح حساب بلوبانک

یکی از مهم‌ترین سرویس‌های بلو بانک امکان افتتاح حساب بدون نیاز به مراجعه حضوری به شعب بانک و دریافت کارت بانکی در کوتاه‌ترین زمان ممکن است. اگر زمانی گفته می‌شد که می‌توان حسابی را در کمتر از 7 دقیقه باز کنیم، احتمالا آن را به یک جوک یا شوخی تفسیر می‌کردیم.

با این حال بلو بانک توانسته است با ارائه اپلیکیشن موبایل و گنجاندن تمامی این امور در آن به این رویا جامع حقیقت بپوشاند. بلو بانک iOS و عرضه نسخه اندرویدی آن به کاربران اجازه می‌دهد تا با نصب و اجرای این برنامه در ظرف مدت چند دقیقه حساب بانکی خود را بسازند و در بازه زمانی کوتاهی نیز کارت بانکی را درب منزل تحویل بگیرند.

برای اینکه بدانید این فرایند تا چه اندازه ساده و آسان است فقط به مراحل ثبت نام در بلو بانک توجه کنید:

  • وارد کردن اطلاعات هویتی و تأیید آن
  • ارسال عکس از کارت ملی
  • ارسال ویدئو از صاحب حساب

پس از طی کردن این چند مرحله آن هم به صورت آنلاین عملاً اطلاعات شما مورد تأیید قرار می‌گیرد و حساب شما آماده می‌شود.

اگر برایتان این سوال پیش آمده است که چه نوع حسابی می‌توان افتتاح کرد باید بگوییم در حال حاضر تنها حساب سپرده کوتاه مدت قابل باز کردن است و به‌زودی مدل‌های دیگر نیز در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. تا بدین جای کار درباره سادگی افتتاح حساب گفتیم اما هنوز به بخش‌های مهم امکانات بلو بانک اشاره نکردیم. یکی از این امکانات خاص بلو جونیور است.

اگر شما دارای فرزندانی در رده سنی 7 تا 14 ساله دارید بلو بانک به شما اجازه می‌دهد تا با داشتن بلو بانک برای فرزند خود به‌صورت غیرحضوری حساب افتتاح کنید و پس‌اندازی ارزشمند را برای او برجای بگذارید. به عبارت ساده بلو جونیور را می‌توان ترکیبی از پس‌انداز و آموزش‌های ابتدایی سیستم بانکداری و آشنایی با سازوکار دنیای اقتصاد دانست.

علاوه بر این بلو بانک قابلیتی دیگری با نام بلو باکس دارد. بلو باکس در واقع صندوق ذخیره و امانات شما نزد بلو بانک است. اگر در دوران بچگی با انداختن پول‌‌های اندک خود در یک قلک پلاستیکی می‌توانستیم پس از مدتی با شکستن آن وسیله دلخواهمان را خریداری کنیم، بلو باکس نیز دقیقاً چنین ساختاری دارد.

بلو باکس را می‌توان قلکی دیجیتالی دانست که شما می‌توانید در محیطی امن دارایی‌های خود را برای روز مبادا و بدون آنکه کسی حق برداشت از آن را داشته باشد پس‌انداز کنید.

اما در بخش پیانی مطلب به قسمت جذاب بلو بانک که دریافت وام‌های جذاب است، می‌رسیم.

 

وام آنی با بلوبانک

این روزهای به‌دلیل مشکلات اقتصادی و نیاز روزافزون مردم به پول و اعتبار دریافت وام‌های مناسب با شرایط مطلوب به یک معضل و چالشی عجیب و غریب تبدیل شده است. اگر وارد پروسه دریافت وام شده باشید می‌دانید این داستان تا چه اندازه می‌تواند طولانی و حتی غم‌انگیز باشد.

با این حال بلو بانک توانسته است با ایجاد سازوکاری مناسب امکان دریافت وام‌های مختلف را برای کاربران محقق کند. یکی از موضوعاتی که موجب دلخوری مردم از سیستم بانکی شده است بحث عدم رعایت مساوات و عدالت در پرداخت وام و تبعیض قائل شدن میان درخواست‌کنندگان وام است.

با وام‌های بلو بانک دیگر خبری از این ماجرا نیست و هر کسی می‌تواند با کسب شرایط لازم و با کم‌ترین چالش به اعتبار مورد نظر خود برسد.

اما دریافت این وام مستلزم داشتن حساب بلو بانک است. این اعتبارات سقف‌های متنوعی دارد و مردم می‌تپانند از حدود 500 هزار تومان تا 40 میلیون تومان تسهیلات دریافت کنند. البته فراموش نکنیم دریافت این وام‌ها تنها از طریق اپلیکیشن و بر مبنای گردش حساب کاربر و تسویه حساب وام‌های قبلی قابل دریافت است.

سودهای این تسهیلات نیز قابل قبول بوده و سیستم پرداختی حداکثر 6 ماهه دارند. به طور کلی افراد می‌توانند با افزایش موجودی حساب و ایجاد گردش مالی با بلو بانک خود امتیاز بیشتری را کسب و رتبه خود را برای دریافت وام افزایش دهند.

ازکی وام

همکاری ازکی وام و بلو بانک

اما پیش‌تر و در ابتدای مقاله به وام 75 میلیون تومانی بلو بانک اشاره کردیم و گفتیم آیا این رقم حقیقت دارد یا خیر. در پاسخ باید بگوییم بله؛ این وام با همکاری مجموعه ازکی وام برنامه‌ریزی شده است و کاربران می‌توانند با در اختیار داشتن حساب بلو بانک و ورود و ساخت حساب کاربری در مجموعه ازکی وام این تسهیلات را دریافت کنند. البته باید توجه داشته باشید که این وام نیازی به سفته و ضامن ندارد، اما برای تضمین کاربران باید یک عدد برگه چک صیادی به نام خود داشته باشند.

در مجموعه دریافت اعتبار 10 تا 75 میلیون تومانی با بازپرداخت نهایتاً 18 ماهه انجام می‌شود و در صورت احراز شرایط لازم، کاربران می‌توانند این تسهیلات را در مدت زمان بسیار کوتاهی دریافت کنند.

البته به خاطر داشته باشید که این وام برای خرید از فروشگاه‌های مورد پشتیبانی مجموعه ازکی وام است و امکان تبدیل آن به پول نقد وجود ندارد.

 

سخن پایانی

تأسیس و رشد نئو بانک‌ها با تغییرات فعلی جامعه و نیازهای امروزی ما امری لازم و ضروری است. بلو بانک سامان به عنوان یکی از پیشگامان بانکداری نوین تلاش کرده است که مسیر توسعه این بخش از سیستم بانکداری را با قدم‌هایی استوار و ارائه خدمات مهمی مانند افتتاح حساب، دریافت کارت‌های بانکی، ایجاد حساب برای کودکان و دریافت وام‌های سریع و بدون نوبت به‌شکلی مطلوب به پیش ببرد و خوشبختانه در این مسیر هم به موفقیت‌های قابل توجهی دست یافته است.
برای دانلود بلو بانک میتوایند از اپ استورهای معتبر ایرانی استفاده کنید تا علاوه بر دسترسی به نسخه های به‌روز بلوبانک از امنیت اپلیکیشن ‌ها اطمینان حاصل کنید.

 

 

وام بلوبانک بدون سفته و ضامن

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟