بهترین اینورتر جوشکاری ایرانی (معرفی بهترین برند و راهنمای خرید جامع)

در زمان خرید همیشه به دنبال بهترین ابزار هستیم و سعی می کنیم بهترین برند ابزار را خریداری کنیم. یکی از ابزار های پرکاربردی که در صنایع مختلفی از آن استفاده می شود اینورتر جوشکاری است.
بهترین اینورتر جوشکاری ایرانی (معرفی بهترین برند و راهنمای خرید جامع)

در زمان خرید همیشه به دنبال بهترین ابزار هستیم و سعی می کنیم بهترین برند ابزار را خریداری کنیم. یکی از ابزار های پرکاربردی که در صنایع مختلفی از آن استفاده می شود اینورتر جوشکاری است.

اهل فن و استادکارها برای اینکه در پروژه های خود بهترین کیفیت با بیشترین استحکام را تجربه کنند به دنبال بهترین اینورتر جوشکاری هستند. نکته مهم اینکه برند معتبری در ایران اقدام به تولید دستگاه جوش استاندارد می کند. بهترین برند اینورتر جوشکاری در ایران باید مزیت های زیر را داشته باشد که بتوانیم با اطمینان آن را خریداری کنیم.

دیگران چه می خوانند:
  • جریان خروجی یا آمپر واقعی
  • نوع سوئیچ قدرت IGBT
  • گارانتی بلند مدت
  • صرفه جویی در مصرف برق
  • قابلیت کاربرد در محیط های مختلف
  • قابلیت جوش انواع فلزات
  • قابلیت شروع جوشکاری با آمپر بالا
  • مجهز به سیستم anti stick یا ضد چسبندگی
  • قابلیت جوشکاری در دو حالت MMA و TIG
  • مجهز به عملکرد VRD

موارد بالا بخشی از مهم ترین ویژگی ها در زمان خرید بهترین اینورتر جوشکاری ایرانی است. باید اعلام کنیم تنها شرکت ایرانی که این موارد و مزیت های بسیاری دیگری را به همراه دارد شرکت آروا. با هم هر کدام از مزیت های بالا را بررسی می کنیم و در باره پیشتاز بودن آروا موارد مهمی را بیان می کنیم.

راهنمای خرید بهترین اینورتر جوشکاری ایرانی

زمانی که راهنمای خرید داشته باشیم مانند یک فرد حرفه ای بهترین انتخاب را تجربه می کنیم. در این راهنمای خرید به شما می گوییم که بهترین اینورتر جوشکاری چه مزیت هایی دارد و هر مزیت برای چه کاری است. به شکلی حرفه ای شما را با ویزگی های بهترین دستگاه جوش ایرانی آشنا می کنیم.

جریان خروجی یا آمپر واقعی

آمپر واقعی نشان‌دهنده قدرت دستگاه برای ذوب کردن فلز و ایجاد جوش است. هرچه آمپر بیشتر باشد، دستگاه قادر به جوشکاری فلزات ضخیم ‌تر است.

نوع سوئیچ قدرت IGBT

سوئیچ قدرت از قطعات مهم است و تأثیر مستقیم بر عملکرد و دوام دستگاه دارد. IGBT ‌ها نسل جدید سوئیچ‌ های الکترونیکی هستند که باعث افزایش راندمان، کاهش وزن و بهبود کیفیت جوش می‌شوند.

گارانتی بلند مدت

نشان ‌دهنده اعتماد سازنده به کیفیت محصول و حمایت از مشتری است. گارانتی طولانی مدت، خیال شما را از بابت تعمیرات احتمالی راحت می ‌کند.

قابلیت کاربرد در محیط‌های مختلف

قابلیت استفاده در شرایط سخت کاری و آب و هوایی مختلف از مزیت های مهم در دستگاه جوش است. دستگاه‌هایی که در برابر گرد و غبار، رطوبت و ضربه مقاوم هستند، برای استفاده در کارگاه‌ها و محیط‌های صنعتی مناسب‌ترند.

قابلیت جوش انواع فلزات

دستگاه‌هایی که قابلیت جوشکاری فلزات مختلف مانند آهن، استیل و آلومینیوم را دارند، کاربردی‌تر هستند.

قابلیت شروع جوشکاری با آمپر بالا

جوشکاری در آمپر بالا سهولت در شروع جوشکاری و کاهش پاشش است. این ویژگی باعث می‌شود تا جوشکار به راحتی قوس را ایجاد کرده و جوشکاری را آغاز کند.

مجهز به سیستم anti stick یا ضد چسبندگی

از چسبیدن الکترود به قطعه کار جلوگیری و افزایش کیفیت جوش را مهیا می کند. این سیستم به صورت خودکار جریان را کاهش می‌دهد تا از آسیب دیدن الکترود و قطعه کار جلوگیری شود.

قابلیت جوشکاری در دو حالت MMA و TIG

جوشکاری در زوش ها و حالت های مختلف افزایش کاربردهای دستگاه و پاسخگویی به نیازهای مختلف است. با داشتن این قابلیت، شما می‌توانید انواع جوشکاری را با یک دستگاه انجام دهید.

مجهز به عملکرد VRD

کلید ایمنی VRD افزایش ایمنی جوشکار را مهیا می کند. VRD یا کاهش ولتاژ در حالت بی‌کاری، ولتاژ مدار باز را به سطح ایمنی کاهش می‌دهد تا خطر برق‌گرفتگی را کاهش دهد.

مصارف صنعتی و نیمه صنعتی

یکی از قابلیت های مهمی که اینورتر جوشکاری باید داشته باشد قبلیا ها صنعتی و نیمه صنعتی آن است. آروا در این زمینه نیز پیشتاز بوده و انواع مختلف اینوتر های جوشکاری را در رنج آمپر های متفاوت تولید می کند.

چرا آروا بهترین اینورتر جوشکاری ایرانی است؟

در اینجا به این سوال پاسخ می دهیم که چرا آروا بهترین دستگاه جوش را تولید می کند. برند های معتبر جهانی یک الگو و استاندارد های تولید دارند که طبق آن محصول خود را تولید می کنند. آروا با الهام از سوپر برند ها تنها برند ایرانی است که موفق به پاس کردن الزامات استاندارد ملی شده و نشان ملی استاندارد را نیز دریافت کرده است.

اینکه چرا آروا بهترینم برند ایونرور جوشکاری است به خاطر موارد زیر است.

  • مجهز بودن به ماشین آلات تولید برد کنترل و برد الکترونیکی
  • مجهز بودن به ماشین آلات پیشرفته
  • مجهز بودن به آزمایشگاه مرجع بر اساس استاندارد های جهانی
  • کنترل کیفیت در تمام مراحل تولید
  • تضمین کیفیت در فرایند تولید
  • استفاده از فرایند خطاناپذیری در تمام مراحل تولید

جمع بندی:

هنگام خرید بهترین اینورتر جوشکاری ایرانی، علاوه بر موارد ذکر شده، به مواردی مانند وزن دستگاه، ابعاد، سیستم خنک‌کننده، نوع الکترود مصرفی، و قیمت نیز توجه کنید. مواردی که در تمام تولیدات آروا به بهترین شکل رعایت شده است.

برای انتخاب بهترین اینورتر جوشکاری، بهتر است با یک متخصص در این زمینه مشورت کنید تا دستگاهی متناسب با نیازهای خود را انتخاب کنید.

بهترین اینورتر جوشکاری ایرانی (معرفی بهترین برند و راهنمای خرید جامع)

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟