انتخاب شما کدام صندلی اتوبوس است؟

سفر با اتوبوس گذشته از تاکنون هنوز طرفداران خود را از دست نداده است. چراکه هزینه زیادی را به مسافران تحمیل نمی‌کند. به همین خاطر این روزها شاهد رشد و توسعه این ناوگان عمومی با اتوبوس‌های بسیار ویژه هستیم. اتوبوس‌های که از تعداد مسافران آن کم شده است تا با صندلی‌های بزرگ‌تر و پهن‌تر سفر راحت‌تری را برای شما فراهم سازد. به شکلی که از ظرفیت ۴۰ نفره به ۲۵ نفره در اتوبوس‌های کلاسیک تغییر شکل داده است. بر همین اساس قرار است برای راحتی مضاعف‌ترتان در طول سفر امروز در مورد انتخاب یک صندلی مناسب مطالب...
انتخاب شما کدام صندلی اتوبوس است؟

سفر با اتوبوس گذشته از تاکنون هنوز طرفداران خود را از دست نداده است. چراکه هزینه زیادی را به مسافران تحمیل نمی‌کند. به همین خاطر این روزها شاهد رشد و توسعه این ناوگان عمومی با اتوبوس‌های بسیار ویژه هستیم. اتوبوس‌های که از تعداد مسافران آن کم شده است تا با صندلی‌های بزرگ‌تر و پهن‌تر سفر راحت‌تری را برای شما فراهم سازد. به شکلی که از ظرفیت 40 نفره به 25 نفره در اتوبوس‌های کلاسیک تغییر شکل داده است. بر همین اساس قرار است برای راحتی مضاعف‌ترتان در طول سفر امروز در مورد انتخاب یک صندلی مناسب مطالبی را با شما عزیزان در میان بگذاریم. پس برای خرید بلیط آبادان شیراز با ما همراه باشید تا بهترین انتخاب در پیش روی شما باشد.

کدام صندلی اتوبوس را رزرو کنم؟

وقتی‌که قیمت تمامی صندلی‌های اتوبوس به شکل یکسان در نظر گرفته می‌شود بهتر است کدام صندلی را انتخاب کنیم که سفر راحت‌تری را تجربه کنیم؟ مسافران حرفه‌ای جواب این سؤال را به‌خوبی می‌دانند اما ما برای کسانی که مسافرت با اتوبوس را خیلی زیاد تجربه نکرده‌اند این مقاله را فراهم آورده‌ایم تا در زمان خرید بلیط شیراز آبادان بهترین‌ها در پیش روی آن‌ها باشد برای این منظور همراه ما باشید.

دیگران چه می خوانند:

صندلی‌های جلوی اتوبوس

شاید ازنظر برخی صندلی‌های جلوی اتوبوس بدترین صندلی‌های باشد که قرار است تجربه کنند چون درب ورودی درست در پیش روی شما است. از سوی دیگر خطرات جاده‌ای بیشترین تهدید را برای مسافران به همراه دارد. همچنین عده‌ای از مسافران معتقد هستند که در مسافرت‌های شبانه نور چراغ‌های خودروهای روبرو و بوق ماشین‌ها مانع از استراحت آن‌ها می‌شود. بااین‌وجود ما اعتقادداریم که صندلی‌های جلو دید بهتری را برای مسافران رو به جاده فراهم می‌کند و مسافر از پیچ‌وخم جاده لذت بیشتری را می‌برد چراکه شاهد منظره‌های متفاوتی نسبت به سایر مسافران دیگر است. به شکلی که حتی صندلی‌های ردیف اول همیشه به مشتریان خاص و مهمان‌های رانندگان اتوبوس فروخته می‌شود.

صندلی‌های وسط اتوبوس

به صندلی‌های میانی اتوبوس صندلی‌های پشت یخچالی هم گفته می‌شود که برای قدبلندها بهترین انتخاب محسوب می‌شود. چراکه پا گردی که در قسمت وسط اتوبوس برای درب میانی در نظر گرفته‌شده فاصله‌ای را ایجاد کرده است. به همین خاطر فضای بیشتری برای افراد قدبلند فراهم‌شده است تا پاهایشان را بکشند و با خیال راحت بدون اینکه برای دیگران مزاحمتی داشته باشند به استراحت بپردازند. البته که در این بخش نور کمتری هم تابیده می‌شود و شما قدری به منظره بیرون مشرف هستید و قدری هم امنیت فضای آخر اتوبوس را خواهید داشت. بر اساس آمارهای به‌دست‌آمده صندلی‌های وسطی پرطرفدارترین صندلی‌های هستند چراکه خبری از تکان‌های صندلی آخر اتوبوس و سروصدای صندلی‌های اول نیست. به همین خاطر از سایر صندلی‌ها زودتر رزرو می‌شوند.

صندلی‌های عقب اتوبوس

صندلی‌های عقب اتوبوس

همه شما به‌خوبی می‌دانید که امن‌ترین بخش یک اتوبوس، قطار و حتی هواپیما قسمت عقب آن است. چراکه در طول حوادث پیش‌آمده ضرر کمتری به مسافر وارد می‌شود. این امر برای خرید اتوبوس هم‌سفر ایمن‌تری را در صورت بروز حادثه برای شما فراهم می‌سازد. پس اگر به دنبال یک سفر کم ریسک تر و کم‌خطرتر هستید توصیه ما این است که برای خود صندلی‌های عقب اتوبوس را رزرو کنید. برای آن دسته از افرادی هم که قرار است از اتوبوس برای رفت‌وآمد سفرهای کاری استفاده کنند. قسمت عقب اتوبوس چون رفت‌وآمد کمتری وجود دارد شما راحت‌تر می‌توانید به استراحت بپردازید. این صندلی‌ها از درب‌های ورودی فاصله دارد و خیلی رفت‌وآمد زیادی وجود ندارد که سروصدای آن سبب ایجاد مزاحمت برای شما شود.

با اتوبوس‌ها و صندلی‌هایش بیشتر آشنا شویم

همان‌طور که می‌دانید این روزها سه دسته اتوبوس در ناوگان جاده‌ای مشغول به فعالیت هستند. شما با توجه به هزینه‌ای که برای تهیه بلیط در نظر می‌گیرید می‌توانید اتوبوس دلخواه خود را برای مسافرت انتخاب کنید. به‌عنوان‌مثال اتوبوس‌های نرمال ظرفیت 45 نفر مسافر را در دو ستون صندلی‌های دونفره فراهم آورده است. برای نوع کلاسیک ظرفیت مسافر 30 نفر در یک ستون دونفره و یک ستون تک‌نفره است و برای VIP شما شاهد ظرفیت 25 نفر مسافر در یک ستون دونفره و یک ستون تک‌نفره هستید. تنها تفاوت صندلی‌های VIP و کلاسیک در این است که در VIP فاصله‌ی صندلی‌ها از هم بیشتر است. پس اگر به دنبال راحتی بیشتری هستید و قرار است حسابی مسافرت به شما خوش بگذرد به شما خرید بلیط VIP را برای تهیه بلیط آبادان شیراز را توصیه می‌کنیم.

انتخاب صندلی مناسب‌تر

کلام آخر برای انتخاب صندلی مناسب‌تر

همان‌طور که در مقاله پیش رو مطالعه کردید به‌طورکلی صندلی‌ها به سه دسته قسمت جلو، وسط و آخر اتوبوس تقسیم می‌شود. شما اگر می‌خواهید نخوابید و از منظره روبرو لذت ببرید می‌توانید در قسمت جلو بنشینید. اگر خیلی حوصله سروصدا و نور را ندارید و قرار است به استراحت بپردازید وسط اتوبوس بهترین انتخاب برای شما است. در آخر هم اگر همیشه نگران حوادث بین جاده‌ای هستید و خیلی حوصله رفت‌وآمدهای درب وسط و ابتدای اتوبوس را ندارید بهتر است به آخرین صندلی‌های اتوبوس برای رزرو کردن سری بزنید. چراکه حسابی این بخش از اتوبوس بدون سروصدا و خلوت است. در آخر هم باید بگویم بر اساس بودجه‌ای که دارید از سه نوع اتوبوس نرمال، کلاسیک و وی ای پی می‌توانید برای رسیدن به مقصد با توجه به علاقه‌مندی خود استفاده کنید.

انتخاب شما کدام صندلی اتوبوس است؟

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟