پیام دعوت مدیرعامل هلدینگ صبا انرژی برای مشارکت پرشور در انتخابات ریاست جمهوری

کدخبر : 598912

دکتر علیرضا زمان‌پور مدیرعامل هلدینگ صبا انرژی در پیامی از ملت ایران دعوت کرد تا در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری مشارکت پرشور داشته باشند.

حضور پرشور و فعال ملت شریف ایران در انتخابات نه تنها بیانگر وظیفه‌ی شرعی و ملی است، بلکه نقش کلیدی در حفظ و تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارد.

جمهوری اسلامی ایران، با تکیه بر اصول دموکراسی و اراده‌ی ملت، همواره بر اساس آرای مردم و مشارکت عمومی در تعیین سرنوشت کشور پایدار مانده است و در این میان، هر یک از ما به عنوان یک ایرانی مسئولیت داریم با شرکت در انتخابات، حمایت خود را از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی و همچنین از تلاش‌های دولت برای پیشرفت و آبادانی کشور اعلام کنیم.

هلدینگ صبا انرژی، به عنوان یکی از پیشروان صنعت انرژی در کشور، همواره در مسیر توسعه و ارتقاء اقتصادی گام برداشته است و ادامه این مسیر تنها با حضور و همبستگی شما ملت شریف ایران محقق می‌شود؛ لذا در این برهه نیز با حضور در انتخابات و انتخاب آگاهانه، نقش خود را در تعیین مسیر آینده‌ی کشور ایفا نمایید.

بی‌تردید، مشارکت فعال ملت شریف ایران در انتخابات نه تنها نشان‌ دهنده‌ی تعهد و علاقه‌مندی به آینده‌ی ایران عزیز است، بلکه موجب تقویت پایه‌های مردم‌سالاری و ایجاد ثبات و امنیت بیشتر در کشور خواهد شد.

 امید است با حضور پرشور شما مردم عزیز، شاهد انتخاباتی باشکوه و نمایانگر اراده‌ی ملی باشیم.

 

علیرضا زمان‌پور

مدیرعامل هلدینگ صباانرژی

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: