معاون بازرگان ذوب آهن اصفهان خبر داد:

ثبت رکورد ۱۴۲ هزار تن حمل بار در خردادماه ۱۴۰۳

ثبت رکورد ۱۴۲ هزار تن حمل بار در خردادماه ۱۴۰۳
کدخبر : 598828

معاون بازرگانی شرکت ذوب آهن اصفهان اعلام کرد که این شرکت در خردادماه ۱۴۰۳ با ثبت رکورد حمل ۱۴۲ هزار تن بار از معدن ققنوس ۱، توانست به هدف خود برای افزایش حمل و نقل دست یابد و برنامه‌ریزی برای رسیدن به ۲۰۰ هزار تن در ماه را آغاز کند.

به گزارش شماواقتصاد: دکتر علی نصیری، معاون بازرگانی شرکت ذوب آهن اصفهان، از ثبت رکورد ۱۴۲ هزار تن حمل بار در بخش‌های حمل و نقل ریلی و جاده‌ای از معدن ققنوس ۱ در خردادماه ۱۴۰۳ خبر داد و پیش‌بینی کرد که این میزان به ۲۰۰ هزار تن در ماه افزایش یابد.

دکتر نصیری با اعلام این خبر افزود: پس از تقدیر دکتر مهدی کوهی، مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان، از عملکرد بخش حمل‌ونقل در جریان بازدید از معدن ققنوس ۱ و درخواست افزایش میزان حمل بار به مقدار ۲۰۰۰ واگن در ماه برای تأمین سنگ‌آهن موردنیاز داخلی، موفق شدیم تا رکورد حمل بار را در خردادماه سال جاری با ۱۴۰۴ واگن به انجام برسانیم.

WhatsApp Image 2024-06-23 at 21.33.50

وی ادامه داد: عملکرد مطلوبی در روند تولید و جهش به ۱/۵ میلیون تن و رکوردهای حمل و نقل در سال جاری به ثبت رسیده است. معدن ققنوس ۱ تحت پوشش شرکت پویش معادن است که صددرصد مالکیت آن متعلق به شرکت ذوب آهن اصفهان می‌باشد. برای رسیدن به اهداف افزایش حمل بار، تعاملاتی با راه‌آهن و حوزه حمل‌ونقل جاده‌ای در حال انجام است تا در آینده نزدیک بتوانیم به میزان ۲۰۰ هزار تن حمل برسیم.

معاون حمل‌ونقل ذوب آهن اصفهان تصریح کرد: در سال جهش تولید با مشارکت مردمی، برای سومین بار پیاپی پس از ماه‌های فروردین و اردیبهشت، در خردادماه نیز رکورد حمل و نقل با ۱۴۰۴ واگن به انجام رسید. در مجموع، آمار حمل و نقل در بخش‌های ریلی و جاده‌ای به ۱۴۲ هزار تن بارگیری شده است که یک رکورد جدید به شمار می‌آید.

WhatsApp Image 2024-06-23 at 21.33.51

وی افزود: مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان در بازدید میدانی از فاز یک معدن ققنوس که در تاریخ ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ از معدن ققنوس ۱ به انجام رسید، از عملکرد مطلوب در روند تولید و جهش به ۱/۵ میلیون تن و رکوردهای حمل و نقل این شرکت، خصوصاً در سه ماهه پایانی سال ۱۴۰۲ تقدیر به عمل آورد.

اسماعیل ابراهیمی نماینده شرکت ذوب آهن اصفهان در حوزه حمل‌ ونقل ریلی در این بازدید اعلام کرد که طی سه‌ماهه پایانی سال ۱۴۰۲، با همکاری تمامی معاونت بازرگانی و زحمات همکاران در بخش حمل و نقل ریلی، بارگیری سنگ‌آهن به میزان ۱۱۱ هزار تن با یک هزار و ۶۳۶ واگن از مبدأ سنگان به مقصد زرین‌شهر- ذوب آهن به انجام رسید.




گزارش: لیلا احمدی افشار

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: