رپورتاژ آگهی/

خرید راحت و بدون دردسر طلای آب شده با گلدیکا

خرید راحت و بدون دردسر طلای آب شده با گلدیکا
کدخبر : 598925

خرید طلای آب شده، یک سرمایه‌گذاری بدون ریسک و آسان است که نیازی به بودجه کلانی ندارد. افراد با هر سطح از توانایی مالی می‌توانند وارد این معامله شوند و در نهایت با سود زیادی که دست‌شان را می‌گیرد، خارج شوند.

 

معامله خرید طلای آب شده در گذشته فقط توسط افراد صنفی انجام می‌‌شد اما در سال‌های اخیر به‌دلیل نداشتن هزینه‌هایی به‌عنوان کارمزد و مالیات مورد استقبال سرمایه‌گذاران نیز قرار گرفته است. به‌نظر شما سرمایه‌گذاری در طلای آب شده چه تفاوتی با سرمایه‌گذاری در سکه یا بازارهای موازی بورس و ارز دارد؟

طلای آب‌شده، طلایی است که از ذوب‌کردن شمش، زیورآلات دست‌دوم یا کهنه به‌دست می‌آید. طلای آب‌شده در واقع همان ماده اولیه ساخت طلای زینتی در کارگاه‌ها و مغازه‌های طلافروشی است؛ اما ازآنجایی‌که خرید آن مالیات و اجرت نمی‌خواهد، بسیاری از مردم آن را به‌عنوان یک گزینه سرمایه‌گذاری انتخاب می‌کنند. در ادامه، مطالب بیشتری راجع‌به مزیت‌های این سرمایه‌گذاری می‌خوانید.

مزیت خرید طلای آب شده نسبت به دیگر روش های سرمایه گذاری

طلا از فزات گران‌بها و باارزشی محسوب می‌شود که طی سال‌های بسیار، اشکال متفاوتی از آن برای سرمایه‌گذاری ایجاد شده است. در واقع طلا یکی از اصلی‌ترین کالاها برای حفظ ارزش پول و سرمایه‌گذاری در طول تاریخ بوده است. این فلز بهادار در طول زمان نه‌تنها ارزش خود را از دست نداد، بلکه سود بیشتری هم برای سرمایه‌گذاران به ارمغان آورد. اما چگونه؟

طلای آب‌شده به نسبت طلاهای زینتی قیمت پایین‌تری دارد. همچنین در خرید آن نیازی به پرداخت هزینه اجرت ساخت و کارمزد نیست. به‌ همین علت معامله‌گرانی که به‌دنبال سود بیشتری هستند، خرید طلای آب شده را به‌عنوان گزینه‌ای مناسب برای سرمایه‌گذاری انتخاب می‌کنند؛ چراکه این روش، سرمایه اولیه زیاد و مشخصی را برای ورود به این معامله برایشان تعیین نخواهد کرد.

طلای آب‌شده معمولا در هر وزنی که باشد، به‌شکل مفتول یا مکعب در می‌آید. این موضوع نگهداری و خرید و فروش طلا را آسان می‌کند. ازآنجایی‌که طلای آب‌شده ماده اولیه کارگاه‌های طلاسازی است، شما در هر زمانی که بخواهید می‌توانید آن را به مراکز طلاسازی ببرید و به‌شکل دل‌خواه خود در بیاورید. این یعنی هم می‌توانید به سود مالی خوبی برسید و هم از این راه یک استفاده زینتی بی‌همتا داشته باشید.

طلا از گذشته‌های دور تا به امروز به‌عنوان یک دارایی امن توسط مردم نگهداری می‌شود و در شرایط بحرانی اقتصادی و سیاسی تقاضا برای خرید آن افزایش می‌یابد. در حقیقت ریسک سرمایه‌گذاری بر طلای آب‌شده نسبت به بازارهای موازی ارز دیجیتال و بورس و همچنین خرید سکه کمتر است. بنابراین، معامله‌گران می‌توانند منفعت خوبی از این راه کسب کنند و سرمایه‌گذاری سودمندی داشته باشند.

امکاناتی که با خرید طلای آب شده آنلاین می توان از آن بهره برد

خرید و فروش طلای آب شده یکی از انواع روش‌های محبوب سرمایه‌گذاری در ایران است که باعث می‌شود از دارایی خود در برابر تورم محافظت کنید. شما برای خرید طلای آب‌شده می‌توانید به‌صورت حضوری به مغازه‌های طلافروشی مراجعه کنید اما توصیه ما استفاده از راهکارهای خرید آنلاین است که سرعت، سهولت و امنیت بیشتری دارند.

با خرید از مراکز فروش طلای آب شده آنلاین، نگرانی بابت امنیت قطعه طلای خود نخواهید داشت. در این روش، قیمت‌ها به‌صورت لحظه‌ای تعیین می‌شوند و شما می‌توانید بهترین زمان برای معامله را پیدا کنید. ازطرف‌دیگر درصد کارمزد برای خرید و فروش طلای آب‌شده در روش آنلاین کمتر از روش حضوری است. سامانه‌های معتبر خرید و فروش، محصولات خود را با فاکتور رسمی به شما ارائه می‌دهند تا بابت اصالت کالا دغدغه‌ای نداشته باشید.

گلدیکا، سامانه‌ای برای خرید طلای آب شده آنلاین است که قیمت طلاهای آن مطابق با نرخ اتحادیه طلا و جواهر تعیین می‌شود و در کف قیمت‌های بازار قرار دارد. همچنین در گلدیکا امکان تحویل فیزیکی طلا نیز برای شما میسر است تا بابت اعتبار مجموعه آسوده‌خاطر باشید. شما با هر مقدار بودجه‌ای که اکنون دارید (حتی ۱۰۰هزار تومان) می‌توانید اقدام به خرید طلا کنید. گلدیکا در تمام روزهای هفته حتی مناسبت‌های تعطیلی آماده خدمات‌رسانی به شماست.

پس انداز طلای آب شده در گلدیکا

پس انداز طلاگلدیکا سامانه‌ای ثبت‌شده و معتبر بوده که امکان معامله طلا با کمترین کارمزد و بدون محدودیت در مبلغ و زمان را فراهم آورده است. با وجود نوسانات قیمت طلا درحال‌حاضر، تعداد علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری در این فلز گران‌بها افزایش یافت. اما اگر افراد بدون داشتن دانش و دقت کافی درزمینه انتخاب سامانه خرید اقدام کنند، ممکن است به سود مناسبی نرسند یا حتی سرمایه اولیه خود را به‌کل از دست بدهند.

گلدیکا با داشتن مجوز از اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی و نماد اعتماد الکترونیکی، سابقه و جواز کسب طلافروشی، تیم شناخته‌شده و عضویت در پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف و پشتیبانی همه‌روزه و تحویل فوری، از معتبرترین سامانه‌هایی است که می‌توانید با تکیه بر اعتبار آن، به خرید طلای آب شده بپردازید.

برای خرید و فروش طلای آب شده در گلدیکا، ملزم به طی‌کردن ۴ مرحله خواهید بود. ثبت‌نام و احراز هویت (عدم نیاز به بارگذاری عکس، فیلم یا مدارکی خاص) شارژ کیف پول (افزایش موجودی کیف پول برای خرید طلا به‌مقدار دل‌خواه) خرید و فروش طلا و در مرحله نهایی، تسویه ریالی یا تحویل فیزیکی (انتقال موجودی کیف پول به حساب بانکی با درخواست تسویه ریالی و تحویل فیزیکی موجودی کیف طلا).

در گلدیکا می‌توانید به‌طور آنلاین و در هر لحظه طلای آب‌شده بخرید یا بفروشید و پول خود را به‌صورت شمش و طلا پس‌انداز کنید. تا زمانی که بخواهید دارایی خود را در این سامانه حفظ کنید، ریسک و حمل نگهداری را کنار گذاشته‌اید. هر زمانی هم که تمایل داشته باشید، می‌توانید موجودی طلای خود را در قالب قطعات شناسنامه‌دار یا انواع سکه همراه با فاکتور معتبر تحویل بگیرید.

جمع‌بندی

چرا برخی از سرمایه‌گذاران خرید طلای آب شده را برای سرمایه‌گذاری ترجیح می‌دهند؟ طلای آب‌شده در واقع همان طلای دست‌دوم و قدیمی است که خریداران بعداز استفاده آن را به طلافروشی‌ها می‌فروشند. طلافروش‌ها نیز با انتقال این فلز به مراکز ری‌گیری، نسبت به ذوب آن‌ها اقدام می‌کنند. دلیل انجام این فرایند، بازگشت طلای خام به چرخه تولید است.

شما در خرید طلای زینتی، علاوه‌بر پرداخت هزینه طلا، ناچار به پرداخت هزینه‌های دیگری تحت‌عنوان کارمزد و اجرت هستید. این درحالی است که برای خرید طلای آب‌شده تنها هزینه‌ای برابر با مقدار طلای خالص پرداخت می‌شود. این روش به‌صرفه به افراد کمک می‌کند تا با هر بودجه‌ای وارد معامله شوند و در نهایت، به سود کلانی دست یابند. نظر شما دراین‌باره چیست؟ آیا تجربه سرمایه‌گذاری این‌چنینی را داشته‌اید؟

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: