فراخوان مدیرعامل مخابرات برای نظرخواهی از کارکنان

فراخوان مدیرعامل مخابرات برای نظرخواهی از کارکنان
فراخوان مدیرعامل مخابرات برای نظرخواهی از کارکنان

به گزارش ایسنا، سید مجید صدری در صفحه شخصی اینستاگرام خود نوشت:

«همکاران گرامی سلام

دیگران چه می خوانند:

طبیعی است هر گاه قصد انجام کار، طرح یا برنامه‌ای را داشته باشیم به کمک کارکنان و همکاران انجامش می‌دهیم. پس از پایان کار نیز از آنان می‌خواهیم نظراتشان را بنویسند و اشکالات و کاستی‌های احتمالی را گزارش دهند .

اما در هیاهوی پایان سال، به دلیل شتاب فراوان امور، فرصت بازنگری و بازرسی فعالیت‌های انجام‌شده را نداشتیم. بررسی فعالیت‌هایی از قبیل پرداخت زودهنگام حقوق و عیدی در دو ماه آخر سال یا هدیه بهاری که به مدد مدیران ارشد مخابرات حاصل شد. البته لازم بود ما به وضعیت پیمانکاران محلی و نیروهای شرکت‌های پیمانکاری رسیدگی بیشتری می‌کردیم، اما ممکن نشد .

حال می‌خواهیم از این فرصت استفاده کنیم و همه را به فراخوانی مهم دعوت کنیم که در آن نظرات خود را پیرامون پرداخت‌های پایان سال و کاستی‌هایش برایمان ارسال کنند؛ به‌ویژه نظراتی که بیانگر اشکالات احتمالی در پرداخت‌های پیمانکاران محلی باشد .

به دقت همه پیام‌ها را خواهیم خواند و در تصمیمات آنها را مد نظر قرار خواهیم داد .

موضوع مهم بعدی وضعیت فعلی اماکن رفاهی شرکت در ایام نوروز و مشکلات آن است .

ما یکی از شیوه‌های حفظ کرامت کارکنان و افزایش رضایتمندی آنها را در اهمیت دادن به دغدغه‌ها، رفاه و معیشت آنها و همچنین استفاده بهینه و حداکثری از منابع موجود شرکت، می‌دانیم .

لذا از شما می‌خواهم برای بهبود وضعیت اماکن رفاهی شرکت مخابرات ایران، پس از استفاده از آنها در ایام نوروز و بقیه اوقات سال، مشکلات و نقایص احتمالی را به همراه پیشنهاداتتان برای ارتقاء کیفیت و کمیت آن، در صورت امکان با مستندات کافی مانند عکس و تفصیلات برایمان ارسال کنید .

طراوت روزهای شادی بخش بهار در زندگی شما ابدی باد.»

انتهای پیام

منبع : خبرگزاری ایسنا

فراخوان مدیرعامل مخابرات برای نظرخواهی از کارکنان

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟