بدری: مجلس دچار روزمرگی شده است

بدری: مجلس دچار روزمرگی شده است
بدری: مجلس دچار روزمرگی  شده است

به گزارش ایسنا، صدیف بدری در اخطاری با استناد به ماده ۱۸ و ماده ۲۴ آیین‌نامه داخلی مجلس اظهار کرد: شان و منزلت مجلس دچار خدشه شده است و هیئت رئیسه باید تدبیر لازم را در این زمینه داشته باشد. مجلس دچار روزمرگی شدیدی شده است چراکه خودش را یا مشغول لوایح تقدیمی دولت و یا طرح‌های تهیه شده توسط نمایندگان مردم می‌کند. مجلس در مسائل روز کشور ورود موثر و انقلابی ندارد.

وی در ادامه گفت: انتظار می‌رفت هیئت رئیسه در مسائل مربوط به التهاب بازار ارز در اواخر سال ۹۶ ورود جدی می کرد. دولت باید اتاق بحرانی برای بررسی این موضوع تشکیل می‌داد. با وضعیت کنونی بازار ارز ارزش پول ملی بیش از ۴۰ درصد کاهش پیدا کرده است. هیئت رئیسه باید یک جلسه با حضور رئیس‌جمهور تشکیل می‌داد و تصمیمات عملیاتی را اتخاذ می‌کرد.

دیگران چه می خوانند:

نماینده مردم اردبیل در مجلس ابراز عقیده کرد: برای ساماندهی التهاب بازار ارز رئیس‌جمهور باید در تیم اقتصادی خود تجدیدنظر کند. رئیس‌جمهور باید با توجه به بی‌تدبیری آشکاری که در بانک مرکزی دیده می‌شود نسبت به عزل آقای سیف اقدام کند. ما در مملکت نخبه کم نداریم که تنها به مدیریت آقای سیف چسبیده‌ایم.

بدری خاطر نشان کرد: هیئت رئیسه باید در شش ماه اول سال ۹۷ از این روزمرگی خارج شود و مسائل اساسی کشور را در اولویت قرار دهد. یکی از این مسائل تصویب لایحه مدیریت خدمات کشوری است تا به بی‌عدالتی حقوق و مزایا در ادارات دولتی و نهادهای عمومی پایان دهیم. در یک شرکت دولتی یک فرد ۱۵ میلیون حقوق و مزایا دریافت می کند و در شرایط مشابه یک معلم در آموزش و پرورش یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان حقوق می گیرد.

انتهای پیام

منبع : خبرگزاری ایسنا

بدری: مجلس دچار روزمرگی شده است

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟