تامین سرمایه لوتوس پارسیان

«لوتوس» سهامداران خود را به مجمع فراخواند

کدخبر : 597446

شرکت تامین سرمایه لوتوس پارسیان سهامداران خود را به مجمع عمومی عادی سالیانه و مجمع عمومی فوق‌العاده فراخواند.

شرکت تامین سرمایه لوتوس پارسیان سهامداران خود را به مجمع عمومی عادی سالیانه و مجمع عمومی فوق‌العاده فراخواند.

به گزارش روابط عمومی تامین سرمایه لوتوس پارسیان و مطابق آگهی منتشر شده در سامانه کدال، این شرکت در روز دوشنبه مورخ ۳۱ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳، مجمع عمومی عادی سالیانه برای سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۰/۳۰ و مجمع عمومی فوق‌العاده برگزار خواهد کرد.

مجمع عمومی عادی در ساعت ۸:۳۰ مورخ ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ در محل مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه الزهرا واقع در تهران، خیابان شیخ بهایی شمالی، میدان شیخ بهایی، دانشگاه الزهرا برگزار می‌شود و در ادامه آن مجمع عمومی فوق‌العاده در ساعت ۹:۳۰ صبح برگزار خواهد شد.

مجمع عمومی عادی به منظور استماع گزارش هیئت‌ مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال مالی منتهی به ۳۰/۱۰/۱۴۰۲، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامه کثیرالانتشار، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیئت مدیره، تعیین پاداش هیئت مدیره و سایر موضوعات، برگزار می‌شود و مجمع عمومی فوق‌العاده به منظور تطابق اساسنامه شرکت با نمونه اساسنامه سازمان بورس و سایر موارد در صلاحیت مجمع برگزار خواهد شد.

بر این اساس، از سهامداران و یا نمایندگان قانونی آنها دعوت می‌شود به منظور اخذ برگ ورود به جلسه با ارائه کارت ملی یا وکالتنامه رسمی برای اشخاص حقیقی و معرفی‌نامه معتبر و کارت ملی برای نمایندگان اشخاص حقوقی، در جلسه مجمع حضور به‌هم رسانند.

همچنین این مجمع به صورت آنلاین پخش خواهد شد و سهامداران محترم می‌توانند از طریق مراجعه به لینک http://roka-co.com/lotusib، جلسه را مشاهده کنند.

سهامداران محترم همواره می‌توانند تمام اطلاعات مالی و اطلاعیه‌های منتشر شده تامین سرمایه لوتوس پارسیان را در سامانه کدال به نشانی www.codal.ir و با جست‌وجوی نام شرکت، مشاهده و بررسی کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: