فروش ویژه شرکت شهروند با تخفیفات حداکثری در طرح عید تا عید

کدخبر : 598721

مدیرعامل شرکت شهروند از فروش ویژه شهروند با تخفیفات حداکثری انواع لوازم منزل و پوشاک همزمان ⁣با اعیاد سعید قربان و غدیر خبرداد.

 به گزارش روابط عمومی شرکت شهروند، داود قربانیان مدیرعامل شرکت شهروند در گفت‌وگو با خبرنگار شهر اظهار کرد: همزمان با فرارسیدن ایام فرخنده عید قربان تا غدیر، فروش ویژه فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند آغاز شده است.

وی افزود: فروش ویژه عید تا عید با تخفیف‌های ویژه تا سقف ۴۰ درصد برای انواع خواروبار، محصولات پروتئینی و لبنی، پوشاک، لوازم برقی منزل، آشپزخانه و... در تمام فروشگاه‌های شهروند برگزار و تا روز جمعه هشتم تیرماه ادامه خواهد داشت.

 مدیرعامل شرکت شهروند با اشاره به فروش ویژه لوازم برقی منزل و آشپزخانه از قبیل اجاق گاز، هود، سینک، فر گازی و انواع پوشاک همزمان با اعیاد قربان و غدیر گفت: لوازم منزل تا ۴۰ درصد که شامل انواع سرویس قابلمه و لوازم پخت و پز، بلور و سرویس قابلمه است و همچنین پوشاک که شامل کت و شلوار، کت تک و... به مناسبت اعیاد سعید قربان و غدیر از تخفیف تا ۵۰ درصدی برخوردار است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از جمله اهداف تخفیف های شرکت شهروند به مناسبت اعیاد سعید قربان و غدیر رونق سبد خرید شهروندان است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: