مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران؛

آینده این مرز و بوم با حضور پای صندوق‌های رای ساخته می‌شود

کدخبر : 598898

مدیرعامل ایمپاسکو گفت: شرکت در انتخابات علاوه بر وظیفه سیاسی و شرعی، ناشی از مسئولیتی است که در قبال آینده فرزندان خود و این مرز و بوم بر گردن ماست و هر کدام از ما در قبال رشد و پیشرفت جامعه خود مسئولیم.

 

به گزارش روابط عمومی ایمپاسکو، خدایار کریم‌نژاد مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران توضیح داد: صندوق رای ضامن دموکراسی و لازمه تقویت آن، حضور تک تک افراد واجد شرایط پای صندوق‌هاست و حمایت، اقتدار و افزایش مشارکت، قدرت عمل و ضمانت اجرایی بیشتری به رییس‌جمهوری منتخب مردم خواهد داد.

وی افزود: طی سالیان گذشته بارها میزان مشارکت مورد رصد دولت‌های خارجی قرار گرفته و هر اندازه پشتوانه مردمی حاصل از مشارکت بیشتر باشد، توان رایزنی بین‌المللی و تحقق سیاست‌های داخلی نیز به همان نسبت افزایش خواهد یافت.

کریم‌نژاد با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه «هر کس علاقه‌مند به ایران قوی است باید در انتخابات شرکت کند و هر کس معتقد به لزوم حمایت از نظام جمهوری اسلامی است، باید در این زمینه اهتمام مضاعف داشته باشد»، تاکید کرد: برای داشتن یک کشور قوی همه ما روز جمعه پای صندوق‌های رای حاضر خواهیم شد.

وی درباره معیارهای انتخاب کاندیدای اصلح بر معیارهای مقام معظم رهبری تاکید و تصریح کرد: رعایت اخلاق انتخاباتی از جمله معیارهای کلیدی است که به شرکت کنندگان اجازه می‌دهد تا  اصلح‌ترین انتخاب را داشته باشند.

مدیرعامل ایمپاسکو در پایان تاکید کرد: همانطور که در تمام کشورهای دموکراسی‌مدار دنیا شرکت در انتخابات حق مردم است، ما نیز با حضور پای صندوق‌های رای نهایت تلاش خود را برای بهبود شرایط کشور و آینده‌ای درخشان‌تر به کار خواهیم گرفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: