ایرانسل با «جریانی به سوی هوشمندی» به الکامپ ۱۴۰۳ می‌آید

کدخبر : 598902

اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران با تمرکز بر سه محور اصلی اقتصاد دیجیتال، تحول دیجیتال و هوش مصنوعی، در بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ ۱۴۰۳)، شرکت می‌کند.

 به گزارش روابط‌عمومی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران با حضور در «سالن اصلی نمایشگاه (۳۸)» بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) که از ۹ تا ۱۲ تیرماه ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود، آخرین محصولات، خدمات و دستاوردهای خود را در حوزه‌های مرتبط با اقتصاد دیجیتال، تحول دیجیتال و هوش مصنوعی، به بازدیدکنندگان معرفی می‌کند.

ایرانسل با نگاهی جامع و در تمام حوزه‌های فعالیت خود، در نمایشگاه الکامپ شرکت می‌کند. این حوزه‌های فعالیت شامل فروش و توزیع، دیجیتال، واحد تحقیق و توسعه (ایرانسل لبز)، خدمات ارتباط با مشتریان، راهکارهای سازمانی، توسعه شبکه و زیرساخت، منابع انسانی، بومی سازی، امنیت شبکه، پایداری و مسئولیت اجتماعی و… است که با ایجاد ایستگاه‌هایی در غرفه ایرانسل، پاسخگوی نیازهای بازدیدکنندگان و مشترکان است و همچنین شرکت‌های مرتبط با ایرانسل از جمله ویستا، گروه اسنپ، ویستامدیا و صندوق نوآفرین نیز در کنار ایرانسل در نمایشگاه الکامپ حضور دارند.

ایرانسل با در دستور کار قرار دادن برنامه جامع «تحول دیجیتال»، آخرین دستاوردها و فناوری‌های ارتباطی در حوزه شبکه تلفن‌همراه (۵.۵G) و فیبرنوری منازل و کسب‌وکارها (FTTx) را در الکامپ ۱۴۰۳ در معرض بازدید علاقه‌مندان قرار می‌دهد و با فراهم کردن امکان اتصال به شبکه نسل پنج تلفن‌همراه ایرانسل در نمایشگاه، بازدید کنندگان می‌توانند کاربست‌های (usecase) مختلف ۵G را با ایرانسل تجربه کنند.

اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با درک عمیق از پتانسیل‌های «هوش مصنوعی»، در این دوره از نمایشگاه الکامپ، جدیدترین دستاوردها و خدمات فناورانه خود، مانند سرویس‌های مبتنی بر هوش مصنوعی را ارائه می‌کند و با بخش‌های تحقیق و توسعه و امنیت شبکه، ایجاد ارتباط با شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در حوزه هوش مصنوعی را در طول نمایشگاه پیگیری می‌کند.

ایرانسل همچنین با تمرکز بر حوزه «اقتصاد دیجیتال»، محصولات دیجیتال خود شامل نسل جدید سوپر اپلیکیشن «ایرانسل‌من»، تلویزیون اینترنتی «لنز»، کیف پول دیجیتال ایرانسل «جیب جت»، سامانه احراز هویت و امضای دیجیتال «یلو نام»، سرویس تبلیغات هوشمند و دیجیتال «یلو ادوایز»، پلتفرم مدیریت شرکای تجاری «یلو پل»، بازار دیجیتال API «یلو هاب»، پلتفرم جامع آموزش آنلاین «دانا» و سرویس «دانا شو»، سرویس اشتراک ویدیو با امکان کسب درآمد «راویتو»، سرویس پیشواز ویدیویی، پلتفرم جامع انتشار و استریم موسیقی، خدمات آهنگ پیشواز و بستر کسب درآمد برای صاحبان اثر صوتی «ریتم» را به علاقه‌مندان سبک زندگی دیجیتال و کسب‌وکارها، معرفی و عرضه می‌کند. این سرویس‌ها و پلتفرم‌ها در کنار ارائه خدمات نوآورانه در حوزه‌های مختلف سبک زندگی، به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا با کمک زیرساخت‌های توسعه اقتصاد دیجیتال ایرانسل، کسب‌وکار خود را رشد دهند.

در بخش دیگر غرفه ایرانسل در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۳، مشترکان می‌توانند با حضور کارشناسان ارتباط با مشتریان، از سرویس‌های دیجیتال ایرانسل شامل ارتباط ویدیویی و نوشتاری آنلاین استفاده کرده و یا سؤالات و مشکلات خود در این زمینه را از نزدیک مطرح کنند. همچنین در این نمایشگاه، شبکه ارتباطی یکپارچه ایرانسل «شایا» که از خدمات جدید ایرانسل برای سازمان‌ها و کسب‌وکارها برای برون‌سپاری تمامی عملیات‌های ارتباط با مشتریان، توسعه نرم‌افزارهای مرتبط با خدمات ارتباط با مشتریان و مدیریت منابع انسانی با هدف تحول فضای کسب‌وکار، خصوصاً در گسترش فرهنگ مشتری‌مداری است، به علاقه‌مندان ارائه می‌شود.

بخش کسب‌وکار سازمانی ایرانسل در این نمایشگاه، سرویس خودرو متصل، سیستم بی‌سیم ایرانسل «واکه»، سرویس شبکه امن اختصاصی، سامانه مدیریت هوشمند ناوگان «FMS» و سرویس خدمات ابری را در کنار ارائه سایر محصولات خود، به سازمان‌ها و شرکت‌ها معرفی می‌کند.

ایرانسل در غرفه خود در الکامپ ۱۴۰۳، امکان پیش‌فروش محصولات ارتباطی مانند سیم‌کارت، گوشی تلفن‌همراه و انواع مودم را فراهم می‌کند و کارشناسان فروش و ارتباط با مشتریان، به سؤالات احتمالی مشترکان درباره تجربه کاربری‌شان پاسخ می‌دهند.

بازدید کنندگان از غرفه ایرانسل در نمایشگاه الکامپ می‌توانند با کارشناسان تیم جذب و استخدام نیز به صورت مستقیم گفت‌وگو کنند و با آخرین فرصت‌های شغلی ایرانسل آشنا شوند.

بخش دیگر غرفه ایرانسل در این نمایشگاه، ارائه آخرین دستاوردهای ایرانسل در حوزه کسب‌وکار مسئولانه، پایداری و سرمایه‌گذاری اجتماعی است و علاقه‌مندان می‌توانند با کارشناسان این بخش ایرانسل، درباره موضوعات مورد تمرکز ایرانسل از جمله پایداری کسب‌وکار، کاهش شکاف دیجیتال، محیط کار  پایدار، کاهش رد پای کربن و… گفت‌وگو کنند.

همچنین در این نمایشگاه، ایرانسل آماده گفت‌وگو با شرکت‌های مختلف تولید کننده داخلی است تا در زمینه بومی‌سازی هر چه بیشتر محصولات و خدمات مورد نیاز خود گام بردارد.

«اتاق رسانه» غرفه ایرانسل در سالن ۳۸ نیز میزبان خبرنگاران و اهالی رسانه است.

ایرانسل همچنین حامی رویداد جانبی «الکام پیچ» است که در روزهای نمایشگاه با هدف ارائه ایده‌های نوآورانه استارتاپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان، جهت جذب سرمایه، در سالن ۸و۹ برگزار می‌شود. همچنین رویداد جانبی دیگر در ایام برگزاری نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۳، رویداد «الکام تاکس» است که سخنرانی‌ها و ارائه‌های تخصصی در حوزه‌های اقتصاد دیجیتال را شامل می‌شود و مدیران ارشد ایرانسل در روزهای مختلف این رویداد، مطالبی مرتبط با تحول دیجیتال، هوش مصنوعی، FTTx و ۵G، روندهای آینده Techco و… را در حضور علاقه‌مندان، ارائه می‌دهند.

علاقه‌مندان به بازدید از آخرین دستاوردهای فناورانه و نوآورانه ایرانسل، می‌توانند در روزهای ۹ تا ۱۲ تیر، از ساعت ۹ تا ۱۶ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران حضور پیدا کرده و به سالن اصلی نمایشگاه «سالن ۳۸»، مراجعه کنند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: