برگزاری همایش گفتمان تصویری گرامیداشت چهلمین روز شهادت شهدای خدمت در ذوب آهن اصفهان

کدخبر : 598904

مراسم بزرگداشت چهلمین روز شهادت شهدای خدمت به صورت گفتمان تصویری از محل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سطح استان ها و چندین سازمان و واحد صنعتی از جمله در سالن تشریفات روابط عمومی ذوب آهن اصفهان چهارشنبه 6 تیر ماه برگزار شد .

در این مراسم که توسط شورای فرهنگی و با حضور جمعی از مدیران ، کارکنان و بسیجیان شرکت برگزار شد ، دکتر صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی  در سخنانی ضمن تبریک عید سعید غدیر خم به اهمیت حادثه غدیر خم و انتخاب مولی الموحدین حضرت علی علیهم السلام به جانشینی پیامبر عظیم الشان اسلام پرداخت و گفت: مقام امامت برتر از مقام نبوت است و انتخاب امام توسط خداوند در روز غدیر خم، اکمال دین اسلام و اتمام نعمت الهی بر مسلمانان و مردم جهان بود. دکتر مرتضوی در ادامه با اشاره به چهلمین روز شهادت رئیس جمهور شهید آیت اله رئیسی و سایر شهدای خدمت به تشریح ابعادی از زندگی و شخصیت شهید جمهور پرداخت .

 وی گفت: از سال ۱۳۸۰ رئیس جمهور شهید که از شاگردان شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی بود را می شناختم. او از دوران جوانی در سمت های مختلف قضایی خدمت کرد و در نهایت به ریاست جمهوری انتخاب شد و در این دوران نیز با شخصیت جامع الاطراف خود موفقیت های بزرگی در عرصه های داخلی و خارجی، فرهنگی و اقتصادی برای کشور به ارمغان آورد. او مرد میدان عمل و مرد میدان مذاکره بود.

وی در سخنان خود  با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری در ۸ تیر ماه از عموم مردم و به ویژه مجموعه کارکنان وزارت کار درخواست نمود که در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حضور حداکثری در انتخابات و ناامید کردن دشمن با انتخاب اصلح ، روند خدمت در کشور را ادامه دهند.

در این همایش و گفتمان تصویری حجت الاسلام والمسلمین علی رضایی نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج کارگری و کارخانجات کشور و حمید رضا اله بداشتی مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات کشور نیز در سخنانی به تشریح خاطرات و ویژگی ها ، آثار و خدمات رئیس جمهور شهید دکتر رئیسی و دکتر امیر عبدللهیان  وزیر امور خارجه شهید پرداختند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: