سی پنجمین و سی ششمین پویش دورهمی خانواده بزرگ ذوب آهن اصفهان برگزار شد

کدخبر : 598906

سی پنجمین و سی ششمین ویژه برنامه پویش دورهمی خانواده بزرگ ذوب آهن اصفهان با عنوان ( امیرالمومنین(ع) معیار زندگی، الگوی حکمرانی) گرامیداشت دهه امامت و ولایت با حضور 141 نفر از همکاران 522 نفر با خانواده، چهارم و پنجم تیرماه جاری در سالن فرهنگسرای امام رضا (ع) فولادشهر برگزار شد .

نظر سنجی این پویش که با اجرای برنامه های شاد و متنوع برای تمام رده های سنی همراه بود، رضایتمندی ۸۸درصدی شرکت کنندگان را نشان داد.

در این برنامه دکتر سالار فرامرزی استاد تمام دانشگاه اصفهان و رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره با تبریک عید سعید قربان و عید غدیر خم ، عید امامت و ولایت، به تمام مسلمانان جهان مطالبی را در خصوص راه‌های از بین بردن غرور و تکبر در افراد و روابط خانوادگی بین زن و شوهر و از بین بردن منیت در رفتار و کردار در روابط روزمره برای حاضرین ارائه نمود.

وی گفت: اهمیت و احترام به افراد در محیط خانواده باعث احساس خودباوری در بین سایر اعضای خانواده می‌شود و در نتیجه احترام متقابل ، محبت ، صداقت و اعتماد را به همراه دارد  . دورهمی ها باعث ایجاد شادی و نشاط در بین افراد و ایجاد دوستی و همدلی در بین محیط خانواده و جامعه خواهد شد که اکثر ما در زندگی ماشینی و مجازی امروزه به آن احتیاج داریم.

در ادامه این برنامه با تعدادی از همکاران حاضر در سالن گفتگویی داشتیم که در ادامه میخوانید:

در حاشیه برگزاری این آیین با تنی چند از همکاران شرکت کننده در مراسم دورهمی گفتگویی داشتیم که در ادامه می‌خوانید:

محمد امینی شاغل در مدیریت نورد ۵۰۰ گفت: بسیار خوشحالم از اینکه فرصتی فراهم شد تا با خانواده بتوانم در این جشن شرکت نمایم برگزاری چنین برنامه‌هایی نقش موثری در بالا بردن روحیه افراد چه در محیط خانه و کار دارد.

علی اکبر شکرایی : از اینکه فرصتی فراهم شد تا با خانواده در این برنامه دورهمی شرکت نمایم بسیار خرسندم، شادی در محیط کار و خانواده یک اصل مهم برای افزایش بهره وری می باشد، شادابی و نشاط نه تنها بر روح بلکه بر روان انسان نیزتاثیر می گذارد و باعث کمتر شدن استرس و نگرانی و بهتر شدن فضای کاری و در نتیجه راندمان تولید می شود.

نعمت ا..سلیمانی شاغل در مدیریت نورد: ضمن تشکر از مدیریت عالی و کلیه دست اندرکاران و زحمت کشان عرصه تولید گفت: تنوع اجرای برنامه ها عالی و متناسب با این ایام و بسیار شاد بود امیدوارم اینگونه جشن ها در شرکت تداوم داشته باشد تا سایر همکاران دیگر نیز بتوانند در این جشن دورهمی شرکت نمایند.

قربانعلی محمدی تعمیرکار پاتیل مدیریت نسوز با ۲۰  سال سابقه گفت : این برنامه یکی از بهترین برنامه های بود که می توانست برای خانواده انجام می شود و باید گفت در شرایط کنونی پویش دورهمی می تواند باعث بهتر شدن حال اعضای خانواده گردد زیرا برنامه بسیار شاد و مفرحی در آن برگزار می شود.

حجت اله محمودی راننده تریلی مدیریت راهبری و پشتیبانی ماشین آلات و خودروهای سنگین و  با ۱۷ سال سابقه گفت : پویش بسیار خوبی برای دور همی کارکنان و خانواده ها است و این برنامه ها برای همگان می تواند خاطره انگیز و جذاب باشد و می تواند عاملی برای انگیزه کاری کارکنان شود.

سعید صمدی امدادگاز مدیریت انرژی و بهینه سازی سوخت با ۲۴ سال سابقه  گفت : در مجموع برنامه های متنوع و جالبی برای خانواده ها انجام شد که شایسته تقدیر است وبا توجه به محیط سخت و خشن کاری در ذوب آهن اصفهان پویش دورهمی یک ایده جالب برای قدردانی از کارکنان شرکت است .

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: