استاندار لرستان:

طراحی نقشه راه برای عشایر، تضمینی برای آینده فرزندان آنها است

طراحی نقشه راه برای عشایر، تضمینی برای آینده فرزندان آنها است
کدخبر : 598728

استاندار لرستان گفت: برای اینکه فرزندان عشایر در آینده با مشکل مواجه نشوند باید نقشه راه آینده برای جامعه عشایری طراحی شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان امور عشایر ایران، ابوطالب شفقت در شورای عشایری لرستان که با حضور رئیس سازمان امور عشایر ایران در سالن جلسات استانداری برگزار شد، خواستار طراحی نقشه راه آینده برای جامعه عشایری شد و اظهار داشت: برای اینکه فرزندان عشایر در آینده با مشکل مواجه نشوند باید نقشه راه آینده برای جامعه عشایری طراحی شود.

وی ادامه داد: جامعه عشایری سهم بسیار بالایی در تولید و اقتصاد کشور دارند از همین رو حفظ این جامعه با فرهنگ بومی و قومی که دارند از اهمیت برخوردار است.

شفقت با بیان اینکه همه مسوولان موظف به برطرف کردن مشکلات جامعه عشایری هستند، گفت: تصمیمات بسیار خوبی برای راه سازی، ایمن سازی مسیرهای تردد و مدرسه سازی و حذف گرگرها در مناطق عشایری استان با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گرفته شده است.

استاندار لرستان افزود: در مدرسه سازی، راه سازی و یا احداث مسجد در مناطق عشایری باید از ظرفیت خود عشایر نیز استفاده شود و  در انجام امور مشارکت داده شوند تا خودشان از خدماتی که برایشان  فراهم شده محافظت کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: