سامانه یکپارچه آموزش اتاق اصناف ایران رونمایی شد

سامانه یکپارچه آموزش اتاق اصناف ایران رونمایی شد
کدخبر : 596914

باحضور مدیرعامل و نائب رئیس هیات مدیره مرکز گسترش فناوری اطلاعات (مگفا) ،مجتبی صفایی رئیس و هیأت رئیسه اتاق اصناف ایران و جمعی از بازاریان و فعالان حوزه اقتصادی کشور از سامانه یکپارچه آموزش اتاق اصناف ایران رونمایی شد.

به گزارش شماواقتصاد: آئین رونمایی از سامانه یکپارچه آموزش اتاق اصناف ایران باحضور حسین مهویدی مدیرعامل و نائب ریس هیات مدیره مرکز گسترش فناوری اطلاعات (مگفا) ،مجتبی صفایی رئیس و هیأت رئیسه اتاق اصناف ایران، ،محمد افشار رئیس هیات مدیره و معاون منابع انسانی مگفا، علیرضا حاجی جباری عضو هیات مدیره و امیر حسین محمودی معاون کسب و کار مگفا و جمعی از بازاریان و فعالان حوزه اقتصادی کشور در محل سالن اجتماعات ساختمان اتاق اصناف ایران برگزار شد.

 

SAVE_20240430_141728-1140x760

مهویدی در ابتدا با اشاره به ظرفیت ها و امکانات مرکز گسترش فناوری اطلاعات (مگفا) در توسعه و هوشمندسازی کشور، گفت: مهم ترین اهداف این مرکز بومی سازی و توسعه کاربردهای فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور (در زمینه های توسعه نرم افزار و دولت الکترونیکی، امنیت و پدافند سایبری و توسعه فناوری های نوین) در کشور است و ایجاد سامانه‌های مرتبط با توسعه دولت الکترونیک از دیگر اهداف این مرکز است.

 

در ادامه این مراسم نحوه عملکرد سامانه آموزشی، چگونگی عضویت و ورود کاربران، شیوه استفاده از کلیپ‌های آموزشی، شرکت در آزمون مجازی و در نهایت مراحل دریافت گواهینامه پایان‌ دوره تشریح و آموزش‌های لازم در این زمینه ارائه شد.

براساس این گزارش، اتاق اصناف ایران، پیرو مصوبه هیأت مقررات‌زدایی، پایش و بهبود محیط کسب‌وکار مبنی بر تسریع و تسهیل صدور گواهینامه های آموزشی حوزه کسب ‌و کار، اقدام به طراحی و راه‌اندازی این سامانه‌ یکپارچه نموده است.

 

 

 

دفتر ارتباطات مگفا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: