پتروشیمی ایلام

‍ پیام تبریک مدیرعامل پتروشیمی ایلام به مناسبت روز روابط عمومی

کدخبر : 597632

مهندس داود جعفری‌فر‌ی‌فر؛ مدیرعامل پتروشیمی ایلام با صدور پیامی ۲۷ اردیبهشت روز روابط عمومی را تبریک گفت.

مهندس داود جعفری‌فر‌ی‌فر؛ مدیرعامل پتروشیمی ایلام با صدور پیامی ۲۷ اردیبهشت روز روابط عمومی را تبریک گفت.

در این پیام آمده است؛

روابط عمومی سرفصلی از ذوق، علم، هنر، تخصص، عشق و رسانه است.

از مهم‌ترین وظایف روابط عمومی می‌توان به اطلاع‌رسانی دقیق به ذینفعان و‌ محیط پیرامونی،آگاهی بخشی به جامعه و انعکاس فعالیت‌های سازمان، دفاع از حقوق شرکت و ایجاد انگیزه برای تلاش و ارزش آفرینی نام برد.

روابط عمومی به واسطه‌ی‌ ظهور و بروز تکنولوژی‌های نو در عصر رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی با بهره‌گیری از خلاقیت و‌ ایده‌های جدید باید سازمان را در معرض بهتر دیده‌شدن قرار دهد‌ و البته وظیفه‌ی روابط عمومی سفید یا سیاه‌نمایی نیست.

روابط عمومی‌ها که از عصر سیگنال‌ و یک‌جانبه‌نگری به عصر شبکه‌های اجتماعی، جامعیت و گفتگو رسیده‌اند؛  تعامل سازنده درون و برون سازمانی با ذینفعان و شرکای اجتماعی، مردم و جوامع محلی، قشر همکار و رسانه‌ها را باید  دستورالعمل و خط‌مشی نخست خود تعریف کنند چون عینیت بخشیدن به ظرفیت‌های شرکت از کانال و درگاه این واحد ارزشمند آغاز و منعکس می‌گردد.

لذا ضمن تأکید بر اجرای شعار روابط‌عمومی شرکت‌ مبنی بر حل تعارضات وخلق اجماع، روز ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی را به مدیران روابط عمومی هلدینگ خلیج‌فارس، پترول، روابط‌عمومی ادارات و‌ نهادهای استان بویژه همکاران‌ شرکت پتروشیمی ایلام تبریک می‌گویم.

 

داود جعفری‌فر

مدیرعامل شرکت‌ پتروشیمی ایلام

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: