پیام دکتر علی عسکری به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی:

آشنایی مردم بلندنظر ایران با صنعت پتروشیمی، وظیفه مهم روابط عمومی در این صنعت است

کدخبر : 597635

مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس با تاکید بر اینکه صنعت پتروشیمی، میراث بزرگ و ماندگار نظام جمهوری اسلامی برای این مرز و بوم است، آشنایی مردم با این صنعت و افتخارات بدست آمده را مهم‌ترین وظیفه روابط عمومی در این صنعت دانست.

مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس با تاکید بر اینکه صنعت پتروشیمی، میراث بزرگ و ماندگار نظام جمهوری اسلامی برای این مرز و بوم است، آشنایی مردم با این صنعت و افتخارات بدست آمده را مهم‌ترین وظیفه روابط عمومی در این صنعت دانست.

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، متن پیام دکتر علی عسکری به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی بدین شرح است:

صنعت پتروشیمی، میراث بزرگ و ماندگار نظام جمهوری اسلامی ایران برای این سرزمین پهناور است؛ میراثی که تا نسل‌ها از آن بهره‌مند خواهند شد و به اتکای توان و دانش جوانان این سرزمین، توسعه و ارزآوری را به ارمغان خواهد آورد.

این دستاورد مهم و غرورآفرین اما در هیاهوی تبلیغاتی بدخواهان این مرز و بوم، نادیده انگاشته شده و در چنین شرایطی است که نقش روابط عمومی در صنعت پیشران توسعه کشور بیش از پیش مهم جلوه می‌کند، معرفی و آشنایی مردم بلندنظر ایران با این صنعت و افتخارات کسب شده توسط مهندسان و کارگران این صنعت، وظیفه مهم روابط عمومی در صنعت پتروشیمی است.

این معرفی که می‌بایست هنرمندانه، دقیق، همه فهم، با نگاه توامان ملی و بین‌المللی صورت گیرد، بی‌شک سبب برانگیخته شدن حس غرور ملی در بین مردم و به ویژه نسل جوان و ایجاد کننده انگیزه مضاعف در تلاشگران صنعت پتروشیمی است.

در شرایطی که کشور در جنگ ترکیبی در جبهه‌های مختلف در حال دفاع و حراست از مرز و بوم و نام ایران است، فعالان عرصه ارتباطات و روابط عمومی در این جنگ نوین در خط مقدم قرار دارند و به اتکا به دانش، آگاهی، تسلط، هوشیاری، شناخت و سرعت عمل نقشی مهم در این برهه دارند؛ نقشی که با توجه به توسعه روزافزون ابزارهای نوین ارتباطاتی و نیاز مبرم به شفاف‌سازی و انتقال اطلاعات و اخبار دقیق و صحیح به مردم بیش از پیش برجسته خواهد شد.

این روز به همه عزیزان فعال در حوزه ارتباطات و روابط عمومی و به ویژه همکاران ارجمند روابط عمومی در خانواده گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و امید این دارم که با پویایی، استفاده از علم و هنر و توجه ویژه همه ارکان سازمان به این حوزه، شاهد ارتقای جایگاه و بالندگی بیش از پیش روابط عمومی و ارتباط موثر صنعت پتروشیمی با مردم باشیم.

علی عسکری

نائب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: