پیش بینی های پر هیجان با آرپا/

صعود تیم ها در یک‌ چهارم‌؛ روزهای جمعه و شنبه؛ شگفتی های مسابقات یورو در راه است

صعود تیم ها در یک‌ چهارم‌؛ روزهای جمعه و شنبه؛ شگفتی های مسابقات یورو در راه است
کدخبر : 599134

امکان دیدن مسابقات فوق العاده جذاب، با کارشناسی و گزارش متفاوت از طریق تلویزیون اینترنتی آرپا فراهم شده است. مسابقه پیش‌بینی و جوابز متنوع، از دیگر مزایای دیدن رقابت‌های هیجان انگیز یورو ۲۰۲۴ از تلویزیون اینترنتی آرپا است.

به گزارش شماواقتصاد: هیجان و تفاوت با تلویزیون اینترنتی آرپا

در ادامه رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ آلمان، در روز جمعه اسپانیا و میزبان و پرتغال و فرانسه به مصاف یکدیگر می روند. که برنده‌ی این دیدارها با هم دیدار نیمه‌نهایی را برگزار خواهند کرد تا احتمالا شگفتی های تازه ای رقم بخورد.

در سوی دیگر جدول، انگلیس با سوئیس و هلند و ترکیه به مصاف یکدیگر خواهند رفت و برنده‌ی این دیدارها نیز، دیگر دیدار نیمه‌نهایی را برگزار می کنند. برنده‌ی دیدارهای نیمه‌نهایی در روز یکشنبه ۲۴ تیرماه، بازی نهایی را خواهند داشت تا قهرمان این دوره از مسابقات مشخص شود.

در دور یک هشتم، مقتدرانه‌ترین بردها متعلق به اسپانیا و هلند بود. اسپانیا با نتیجه ۴بر۱ گرجستان را در هم کوبید و هلند نیز، در یک بازی یک طرفه با نتبجه ۳ بر صفر، رومانی را از پیش رو برداشت. با توجه به ضعف انگلستان و قرار گرفتن اسپانیا، آلمان، پرتغال و فرانسه در سمت دیگر جدول، بسیاری هلند را یک پای فینال می‌دانند.

همچنین نظرسنجی‌ها و پیش بینی ها نشان می‌دهد برنده‌ی دیدار آلمان و اسپانیا نیز، شانس بیشتری برای حضور‌ در فینا‌ل دارد.

در میان ۸ تیم پایانی، نام ترکیه را می‌توان به عنوان تیم شگفتی‌ساز آورد؛ تیمی که قبل از شروع جام کسی تصور نمی‌کرد تا این مرحله صعود کند. ترکیه در مرحله قبل موفق شد اتریش را با نتیجه‌ی ۲ بر یک و با گل‌های دمیرال شکست دهد و حالا در جمع ۸ تیم پایانی جام قرار گرفته است.

مسابقات جذاب یک چهارم، نیمه‌نهایی و فینال که سه گام بعدی برای تعیین قهرمان یوروی امسال است، به صورت مستقیم از طریق تلویزیون اینترنتی آرپا پخش می‌شود. با مشاهده مسابقات از طریق آرپا، می‌توانید از تحلیل‌ها و گزارش‌های اختصاصی و با پیش بینی تیم بدنده، از جوایز متنوع آن بهره‌مند شوید.

 

 

 

 

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: