بازدید دکتر بهاری فر از غرفه بیمه حکمت صبا در ششمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران

کدخبر : 596961

دکتر بهاری فر مدیرعامل شرکت بیمه حکمت صبا از غرفه این شرکت در ششمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران (iran expo 2024) بازدید و از نزدیک با مسئولین غرفه و بازدید کنندگان گفتگو کرد.

 

دکتر بهاری فر در گفتگو با جمعی از مسئولین نمایشگاه ، ضمن تاکید بر تعامل سازنده با شرکت های زیرمجموعه سازمان اقتصاد مقاومتی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت : محصولات بیمه ای در حوزه های صادرات بسیار متنوع است و قابلیت های زیادی نیز برای ارائه آن وجود دارد و شرکت بیمه حکمت صبا می تواند با برنامه ریزی دقیق بخشی از این بازار را در دست بگیرد که موفقیت آن بستگی به ارائه خدمات مناسب پس از فروش و تعریف و طراحی محصولات نو بر اساس نیازهای مشتریان می باشد.

بر اساس این گزارش ، شرکت بیمه حکمت صبا با حضور فعال در این نمایشگاه که در محل سالن نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار گردید ، در تلاش بوده تا با مشتریان ارتباطی مستقیم برقرار کرده و در کنار آن به معرفی گسترده خدمات و محصولات متنوع خود بپردازد.

گفتنی است ، تمرکز این دوره از نمایشگاه بر ارائه شش گروه کالایی از محصولات شرکت‌های ایرانی شامل: صنایع غذایی، کشاورزی ، شیلات ، صنعت ، فرش دستباف ، صنایع دستی و گردشگری ، دارو تجهیزات پزشکی ، تجهیزات آزمایشگاهی و محصولات شیمیایی ، صنعت ساختمان و خدمات فنی مهندسی و گروه پتروشیمی بوده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: