عرضه ۴۱ هزار میلیارد ریال املاک و مستغلات در مزایده اموال تملیکی

عرضه 41 هزار میلیارد ریال املاک و مستغلات در مزایده اموال تملیکی
کدخبر : 598681

عضو هیات مدیره و معاون امور حقوقی و فروش اموال غیرمنقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: در 1152 این سازمان، باغ و اراضی، مسکونی، آپارتمان، زمین، تجاری، صنعتی با ارزش پایه بیش از 41 هزار میلیارد ریال عرضه شده است.

 

به گزارش روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، علیرضا نورنژاد از آغاز برگزاری مزایده املاک و مستغلات 1152 این سازمان خبر داد و اظهار کرد: در این مزایده 303 ردیف ملک در سراسر کشور عرضه شده است.

عضو هیات مدیره و معاون امور حقوقی و فروش اموال غیرمنقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی افزود: املاک و مستغلات در این مزایده، شامل باغ و اراضی، مسکونی، آپارتمان، زمین، تجاری، صنعتی با ارزش پایه بیش از 41 هزار میلیارد ریال عرضه شده است.

وی گفت: یکی از املاک با ارزشی که در این مزایده عرضه شده مربوط به یکی از مجرمان بزرگ اقتصادی است که با حکم دستگاه قضایی در اختیار سازمان قرار گرفته و شامل، یک مجموعه صنعتی با مساحت ۸.۵ هکتار و ارزش پایه 8200 میلیارد ریال است.

نورنژاد بیان کرد: این مزایده از ساعت ۸ صبح  امروز چهارشنبه 30 خردادماه آغاز شده و تا ساعت ۲۴روز  شنبه 9 خردادماه متقاضیان فرصت دارند تا پیشنهادات خود را ارائه کنند.

عضو هیات مدیره و معاون امور حقوقی و فروش اموال غیرمنقول افزود: زمان رمزگشایی پیشنهادات روز یکشنبه مورخ 10 تیرماه خواهد بود.

وی تصریح کرد: متقاضیان می توانند از طریق سامانه ستاد ایران و یا سایت سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی مشخصات املاک عرضه شده را مشاهده کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: