رپورتاژ آگهی/

بازیگران بزرگ بازار استیل ایران کدام‌ها هستند؟

کدخبر : 599115

برای استعلام قیمت ورق استیل 316، 430 و یا 304 می‌توانید به سایت ایران استیل آنلاین مراجعه کنید. صدور فاکتور رسمی، ارسال سریع به سراسر ایران، بهترین و منصفانه ترین قیمت ورق استیل و امکان تست و پایش محصول پیش از خرید از جمله خدمات مجموعه است.

در بازار خرید و فروش استیل می‌توان آلیاژهای گوناگون را مشاهده کرد که هر کدام کاربردهای خاص و مشتریان خود را دارند. اما در این میان برخی از ورق‌های استیل با توجه به ترکیبات شیمایی و خواص فیزیکی پرکاربردتر هستند و طرفداران بیشتری دارند. در این مقاله قصد داریم شما را با این نوع آلیاژها آشنا کنیم، حتما تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

ورق استیل ۴۳۰

ورق استیل بگیر ۴۳۰ (Stainless steel 430) که به ورق ۱.۴۰۱۶ یا AISI 430 نیز شناخته می‌شود،یک فولاد زنگ نزن از آلیاژهای سری ۴۰۰ است. ورق استیل ۴۳۰ از خانواده فولادهای فریتی شناخته شده که مقاومت خوبی در برابر خوردگی داشته و شکل پذیری مناسب دارد. در ضمن دلیل آنکه به این نوع ورق، استیل بگیر می‌گویند به خواص مغناطیسی آن برمی‌گردد. آنچه که اهمیت تجاری ورق استیل ۴۳۰ را پر رنگ‌تر کرده قیمت مقرون به صرفه آن در کنار ویژگی‌های کاربردی است.

قیمت پایین‌ و حفظ ویژگی‌های خاص به دلیل حداقل استفاده از گران ترین اجزای آلیاژی مانند نیکل امکان پذیر شده است. ورق استیل ۴۳۰ در دو نوع خشدار و براق تولید شده و در بازار عرضه می‌شود.

فروشگاه ایران استیل آنلاین با تولیدکننده‌های مطرحی همچون  Tisco، Sumwin، Viraj و Inox همکاری می‌کند. اطمینان از کیفیت محصولات جزو اهداف اصلی مجموعه است، شرایطی را فراهم کرده‌ایم تا شما بتوانید پیش از سفارش از انبار بازدید داشته و با کمک دستگاه‌های دیجیتال از خرید خود مطمئن شوید.

برای مشاهده قیمت ورق استیل ۴۳۰ به سایت ایران استیل آنلاین مراجعه کنید و یا با شماره تماس ۰۹۱۲۳۰۲۳۶۲۷ آقای محسن باقری مدیر فروش ایران استیل آنلاین تماس بگیرید.

قیمت ورق استیل ۴۳۰

ورق استیل ۳۰۴

اگر به دنبال ورق استیلی هستید که مقاومت بسیار بالایی در برابر خوردگی داشته باشد باید سراغ ورق استیل ۳۰۴ بروید. استیل ۳۰۴ به دلیل نیکل بیشتر و ترکیب آستنیتی، مقاومت بالاتری نسبت به استیل ۴۳۰ در برابر خوردگی دارد.

بنابراین، این نوع استیل معمولاً برای محیط‌هایی که در معرض آب و رطوبت هستند، مناسب‌تر است. همچنین ورق استیلی که نسبت به ورق ۴۳۰ شکل پذیر و جوش پذیرتر است.

ورق استیل ۳۰۴ جذب آهن‌ربا نمی‌شود و خاصیت مغناطیسی ندارد. به همین دلیل است که به آن ورق استیل ۳۰۴ نگیر گفته می‌شود. بگیر و نگیر بودن ورق استیل یکی از عوامل موثر بر قیمت آن است.

اگر در پروژه های ساختمانی بزرگ، تجهیزات نفت و گاز، صنعت دریایی و خودروسازی و ماشین آلات سنگین هستید حتما به دنبال ورق استیل ضخیم می‌گردید. ورق استیل گرید ۳۰۴ یکی از معمول‌ ترین ورق های استیل ضخیم در بازار است. این ورق در ضخامت های بین ۵ میلیمتر تا ۱۰۰ میلیمتر قابل سفارش دهی نیز هست.

قیمت ورق استیل ۳۰۴ از ورق ۴۳۰ بیشتر است و شیت های فابریک ورق استیل 304 معمولا در ابعاد 2*1، 2.44*1.22، 2.5*1.25، 6*1.5 و 3*1.5 در بازار موجودند.

قیمت ورق استیل ۳۰۴

ورق استیل ۳۱۶

ورق استیل ۳۱۶ بعد از ورق استیل ۳۰۴ پرکاربردترین نوع فولاد ضدزنگ در صنایع مختلف به شمار می‌رود. از هر دو نوع ورق، در صنعت استفاده فراوانی می‌شود اما اگر شرایط زیر وجود داشته باشد، پیشنهاد می‌شود ورق استیل ۳۱۶ بکار برده شود.

  • مقاومت در برابر خوردگی بیشتر
  • استحکام کششی بیشتر در دمای عملیاتی بالاتر
  • مقاومت اسیدی محلول های اسید نیتریک با غلظت ۵% در دمای ۵۰ درجه سانتی گراد
  • اسید فسفریک با غلظت حداکثر ۲۰٪ در ۱۰۰ درجه سانتیگراد

قیمت ورق استیل ۳۱۶

به لطف افزودن مولیبدن، استیل ۳۱۶ نسبت به استیل ۳۰۴ مقاومت بهتری در شرایط غنی از کلرید خواهد داشت.

همچنین شایان ذکر است که ورق استیل ۳۱۶ می‌تواند محیط های بسیار خورنده را تحمل کند و به راحتی شکل می گیرد و جوش داده می شود. اگر از روش همجوشی استاندارد استفاده شود، در طیف گسترده‌ای از موارد کاربرد خواهد داشت. از جمله کاربردها :

  • تجهیزات پزشکی
  • مهندسی هوافضا
  • تجهیزات فرآوری مواد غذایی
  • مخازن ذخیره سازی و حمل و نقل مواد شیمیایی
  • ماشین آلات رنگ رزی و یا سفید کننده نساجی
  • کارخانه های تولید لاستیک و خمیر کاغذ
  • سیستم‌های تصفیه آب
  • مهندسی دریایی و اتصالات قایق

ظاهری زیبا و دلپذیر، سهولت در نظافت، نسبت استحکام به وزن نسبتا بالا و در دسترس بودن در اشکال متنوع از جمله دلایل استفاده از ورق استیل ۳۱۶ در بخش های بالا بود.

در بازار خرید و فروش استیل قیمت ورق استیل ۳۱۶ از ۳۰۴ بیشتر است. برای اطلاع دقیق از قیمت روز این نوع ورق پیشنهاد می‌شود از سایت iransteelonline.ir بازدید کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: