اجلاس کمیته حکمرانی اسمیک برگزار شد

اجلاس  کمیته  حکمرانی اسمیک برگزار شد
کدخبر : 596909

در ادامه نشست روز اول هیات مدیره اسمیک، عصر امروز دکتر اسلام پناه، رییس سازمان ملی استاندارد ایران در نشست کمیته حکمرانی موسسه اسمیک شرکت کرد.

به گزارش شماواقتصاد: گفتنی است، براساس مصوبات بیست و ششمین جلسه هیات مدیره، مقرر شد، کمیته موقت مسئول بررسی مقررات داخلی، سیاست‌ها، رویه ها و فرآیندها، منحل شده و به جای آن کمیته دائمی حاکمیتی (BOD/GOV) تشکیل شود. این کمیته که ۱۰ کشور از جمله جمهوری اسلامی ایران در آن عضویت دارند، مسئول بررسی و اعلام نیاز در خصوص به‌روزرسانی ساختار حاکمیتی اسمیک، مقررات داخلی، سیاست‌ها، رویه ها و فرآیندها به طور منظم می‌باشد.  در نشست امروز با توجه به برگزاری انتخابات برای سال ۲۰۲۴ و ۲۰۲۵ در مورد نحوه برنامه ریزی واطلاع‌رسانی به هیات مدیره و فعالسازی BOD/CRM بحث و گفت وگو شد و مقرر گردید جلسات BOD/CRM در سپتامبر ۲۰۲۴ برگزار و نتایج در اجلاس آتی بررسی و تصویب شود.

 نماینده ایران به عنوان عضو کمیته در این نشست مشارکت فعال داشته و در تمامی مباحث شرکت نمود.

بیست هفتمین نشست هیات مدیره اسمیک و نشست های وابسته از ۱۰ اردیبهشت به مدت دو روز در استانبول در حال برگزاری است از جمهوری اسلامی ایران  دکترمهدی اسلام پناه رئیس سازمان ملی استاندارد ایران در این نشست حضور دارند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: