به مناسبت هفته زمین پاک و در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی

پاکسازی حاشیه رودخانه جاجرود به همت کارکنان افق کوروش

پاکسازی حاشیه رودخانه جاجرود به همت کارکنان افق کوروش
کدخبر : 596963

شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش در راستای مسئولیت اجتماعی خود و صیانت از طبیعت و در ادامه اجرای پروژه «پاکسازی محیط زیست»، به مناسبت هفته زمین پاک، با همکاری اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران، بخش هایی از حاشیه رودخانه جاجرود در پارک ملی خجیر استان تهران را از زباله پاکسازی کرد.

به گزارش شماواقتصاد: صبح امروز تعدادی از کارکنان فروشگاهی و ستادی شرکت افق کوروش استان تهران به صورت داوطلبانه در پارک ملی خجیر استان تهران در منطقه سعید آباد جاجرود حضور یافته و  به مدت 3 ساعت، نسبت به پاکسازی بخش هایی از حاشیه رودخانه جاجرود از زباله اقدام کردند.

این گزارش می افزاید: در این برنامه پاکسازی  افق کوروشی‌ها، بیش از ۱ تن زباله جمع‌آوری شد و بخش های زیادی از منطقه، به صورت کامل از زباله‌های پلاستیکی پاکسازی شد.

گفتنی است آلودگی های پلاستیکی، تهدیدی برای بقای زمین و طبیعت بوده و اثرات زیست‌محیطی بسیاری نظیر آلودگی آب‌ ها، به خطر افتادن حیات وحش و تخریب زیستگاه های طبیعی را در پی دارد؛ چنین طرح‌هایی با هدف فرهنگسازی برای حفظ محیط زیست‌ و کاهش سطح آلودگی‌ها بویژه در مناطق طبیعی بوده و این اقدام علاوه بر ایجاد فضایی عاری از آلودگی، در ارتقاء فرهنگ پاکیزه نگه داشتن طبیعت، تاثیر بسزایی خواهد داشت.

این گزارش می افزاید: شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش، برای عمل به تعهدات مسئولیت اجتماعی خود در حوزه محیط زیست، پروژه‌ پاکسازی محیط زیست را از سال گذشته، در استان‌های مختلف کشور آغاز کرده و در سال جدید این پروژه را در استان تهران استمرار بخشید.

 

 

 

 

روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان تهران

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: