در افتتاحیه ستاد صنعتگران شهرک‌ها و نواحی صنعتی دکتر پزشکیان مطرح شد:

بزرگترین رقیب آقای پزشکیان عدم مشارکت مردم است

بزرگترین رقیب آقای پزشکیان عدم مشارکت مردم است
کدخبر : 599066

ستاد صنعتگران شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور حامی دکتر پزشکیان با حضور "محمد حسین مقیمی" مشاور عالی و رئیس ستاد انتخاباتی امید آقای پزشکیان، "ولی الله افخمی راد" رئیس کمیته صنعت، معدن و تجارت دکتر پزشکیان، "حسین سلاح ورزی" رئیس سابق اتاق بازرگانی ایران، "دکتر نوری" عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی و جمع کثیری از فعالان اقتصادی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور افتتاح شد.

 

 در این راستا شورای هماهنگی شهرک‌های صنعتی استان‌ها نیز حمایت قاطع خود را از کاندیداتوری دکتر پزشکیان در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد.

فعالان اقتصادی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی، صنعتگران و صاحبان صنایع و مدیران شرکت‌های خدماتی هدف از این حمایت را رسیدن به وضعیت مناسب و بهبود اوضاع اقتصادی کشور دانستند.

صنعتگران مشکلاتی از جمله تامین زیرساخت‌های لازم برای فعالیت‌های تولیدی و صنعتی، تامین مواد اولیه، مشکلات مالی، بانکی و تامین اجتماعی، مشکلات مرتبط با صادرات و ..... را از جمله مهم‌ترین موانع و دغدغه‌های خود اعلام کردند.

همچنین بیانیه صنعتگران شهرک‌ها و نواحی صنعتی در حمایت از کاندیداتوری پزشکیان به امضا رسید.

صاحبان صنایع به قطع برق شهرک‌ها و نواحی صنعتی معترض بودند و اعلام کردند در شرایط کمبود، قطع برق صنعت راحت‌تر و به صرفه‌تر از قطع برق حوزه تجاری است و این موضوع را به عنوان دغدغه مهم خود برشمردند.

*حل مشکلات صنعت نیازمند تصمیمات جسورانه است/دکتر پزشکیان اجازه ارائه آمارهای غیر واقعی نمی‌دهد*

محمد حسین مقیمی، مشاور عالی و رئیس ستاد انتخاباتی امید دکتر پزشکیان، مشکلات صنعتی را ریشه‌دار و نیازمند تصمیمات جسورانه دولت دانست.

وی با بیان اینکه بسیاری از مشکلات صنعت با تصمیمات صحیح قابل حل است، گفت: دکتر پزشکیان اجازه ارائه آمارهای غیر واقعی نمی‌دهد چون راستگوست، منشا تمام گرفتاری‌های کشور همین عدم صداقت است.

*چگونه صحبت از آمارهای بالای تولید برق دارید اما در فصل تابستان مجبورید برق صنایع را قطع کنید؟*

ولی الله افخمی راد، رئیس کمیته صنعت، معدن و تجارت ستاد مرکزی دکتر پزشکیان نیز آمارسازی‌های وزارت نیرو از تولید برق را با وضعیت کنونی کشور متفاوت دانست و گفت: چگونه صحبت از آمارهای بالای تولید برق دارید اما در فصل تابستان مجبورید برق صنایع را قطع کنید؟

 وی، صداقت در گفتار آقای پزشکیان را اصلی برای یک مسئول دانست و تصریح گرد: دکتر پزشکیان هیچ وقت دروغ نخواهد گفت، در دولت ایشان این چنین آمارسازی‌هایی وجود نخواهد داشت.

*مردم از وعده‌های دروغین کاندیداها در دور اول انتخابات استقبال نکردند*

رئیس کمیته صمت دکتر پزشکیان خاطر نشان کرد: مردم نیز آگاهند و از وعده‌های دروغین کاندیداها در دور اول انتخابات استقبال نکردند.

افخمی راد با بیان اینکه دولت پزشکیان دولت متخصصین و کارآمدان خواهد بود، بیان کرد: از مشکلات صاحبان صنایع و فعالان اقتصادی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی مطلع هستیم، اما سیستم اقتصادی بسته آقای جلیلی بیش از همه برای این قشر ناراحت کننده است.

بزرگترین رقیب آقای پزشکیان عدم مشارکت مردم است

همچنین دکتر حسین سلاح ورزی، رئیس سابق اتاق بازرگانی ایران، بزرگترین رقیب آقای پزشکیان را عدم مشارکت مردم دانست و گفت: نزدیک‌ترین کسانی که از مشکلات فهم عمیق دارند صنعتگران و فعالان اقتصادی هستند و باید در روزهای باقیمانده تا برگزاری انتخابات به دنبال روش‌های جذب مشارکت هرچه بیشتر مردم برای بهبود وضعیت موجود باشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: