با هدف توسعه همکاری های مشترک بین پیام و انجمن تولید کنندگان تلفن‌همراه صورت گرفت:

نشست بررسی راهکارهای تسهیل سازی استقرار واحدهای تولید کننده تلفن همراه در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام

نشست بررسی راهکارهای تسهیل سازی استقرار  واحدهای تولید کننده تلفن همراه در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام
کدخبر : 598996

با هدف توسعه همکاری های مشترک و به منظور تسهیل سازی روند فعالیت و استقرار واحدهای تولید کننده تلفن همراه در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام نشستی با انجمن تولید کنندگان تلفن همراه در پاویون پیام در نمایشگاه الکامپ برگزار شد.

با هدف توسعه همکاری های مشترک و به منظور  تسهیل سازی روند فعالیت و استقرار واحدهای تولید کننده تلفن همراه در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام نشستی با انجمن تولید کنندگان تلفن همراه  در پاویون پیام در نمایشگاه الکامپ برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام این نشست با حضور غلامرضا حمیدی معاون منطقه ویژه، سید مجتبی حسین پور کاشانی مدیر کل سرمایه گذاری پیام و اعضای انجمن تولید کنندگان تلفن همراه انجام شد.

در این نشست در کنار ارائه گزارشی از ظرفیت های منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام برای استقرار واحدهای تولید کننده تلفن همراه، مسائل این حوزه از جمله ترانزیت کالا، ثبت سفارش، ترخیص کالا و   ریجستری در سامانه همتا نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

لازم به ذکر است،۱۴ شرکت فناور منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام در سالن شماره ۴۰، بیست و هفتمین دوره نمایشگاه الکامپ، الکترونیک و تجارت الکترونیک ۱۴۰۳ که از ۹ تا ۱۲ تیرماه در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران دایر است، حضور دارند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: