سی و هفتمین پویش دورهمی خانواده بزرگ ذوب آهن اصفهان برگزار شد

کدخبر : 599108

سی و هفتمین ویژه برنامه پویش دورهمی خانواده بزرگ ذوب آهن اصفهان با عنوان ( امیرالمومنین(ع) معیار زندگی، الگوی حکمرانی) به مناسبت گرامیداشت دهه امامت و ولایت با حضور 68 نفر از همکاران همراه با خانواده، به تعداد 257 نفر ، 11 تیر ماه جاری در سالن فرهنگسرای امام رضا (ع) فولادشهر برگزار شد .

 

 این پویش که با اجرای برنامه های شاد و متنوع برای تمام رده های سنی همراه بود، رضایتمندی ۸۲ درصدی شرکت کنندگان را در نظر سنجی به همراه داشت.

دکتر سالار فرامرزی استاد تمام دانشگاه اصفهان و مشاوره خانواده با اشاره به اینکه اکثر انسان‌ها دارای منیت هستند لذا باید منیت را بشناسیم و برای درمان آن تلاش کنیم، گفت : منیت، احساسی است که انسان جایگاه خود را بالاتر از آن‌چه هست تصور کند. در منیت، توانایی و استعداد انسان علیه او استفاده می‌شود. یکی از اجزاء مثلث جهالت، منیت می‌باشد، محصولات منیت شامل، تنفر، حسادت، کینه، خشم و... است. منیت مانع از آموزش‌گرفتن فرد می‌شود، زیرا خود را بالاتر از دیگران تصور می‌کند.

وی افزود : منیت با اعتماد به نفس متفاوت است، در حقیقت هر فردی که منیت دارد، اعتماد به نفس کاذب نیز دارد، اما صرفا هر شخصی که اعتماد به نفس دارد؛ منیت ندارد. منیت، ممکن است در هر لحظه و هر زمینه‌ای ایجاد شود و انسان با کسب دانایی، باید از آن فاصله بگیرد.

در ادامه این برنامه با تعدادی از همکاران حاضر در سالن گفتگویی داشتیم که در ادامه میخوانید:

حسین احمدی مکانیک کوره بلند با ۱۴ سال سابقه گفت : برنامه بسیار خوبی بود که آیتم های مفرحی برای خانواده ها داشت . امید است این برنامه ها برای کارکنان استمرار داشته باشد تا باعث انگیزه بیشتر در محل کار شود .

مجتبی شهنازی هماهنگ کننده تولید مدیریت فولادسازی با ۱۲ سال سابقه با اشاره به اینکه برنامه شاد و مفرحی برای کارکنان در نظر گرفته شده بود گفت : کیفیت برنامه ها خوب بود ولی زمان آن کوتاه بود .

محسن اصلانی کارشناس تست سنتر ریل مدیریت مهندسی نورد گفت : تلاشگران شرکت با خدمات صادقانه و زحمت و تلاش در ذوب آهن اصفهان مشغول کار می باشند و این جنین برنامه های شادی برای خود و خانواده بسیار مفید است ، این گونه برنامه ها باعث شادی و افزایش روحیه کارکنان می شود .

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: