تهران

احصا و تعیین تکلیف کالاهای رسوبی طی ۲ماه آینده

کدخبر : 598360

سرپرست اداره کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان تهران گفت: طی مدت یک یا دوماه باید کالاهای رسوبی احصاء و تعیین تکلیف شود همچنین کالاهای سریع الفساد باید در جای مناسب و استاندارد نگهداری شده تا تعیین تکلیف نهایی شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی به نقل از اداره کل استان تهران، حسین اصغری سرپرست اموال تملیکی استان ضمن قدردانی از مدیرکل سابق استان در جهت تحقق اهداف اموال تملیکی، طی جلسه ای با همکاران اموال تملیکی استان برگزار شد، خواستار اهتمام روزافزون برای تحقق اهداف دولت سیزدهم و اموال تملیکی بود.

 اصغری با اشاره به دستورات رئیس جمهور شهید در راستای ساماندهی زیرساخت ها و انبارهای اموال تملیکی کشور که مهمترین آن صیانت از اموال مردم و دولت است بیان کرد: ما باید با اهتمام تمام بکوشیم تا این مهم را به نتیجه مطلوب برسانیم.

وی افزود: در سه سال اخیر بعد از سفر رئیس جمهور شهید به اموال تملیکی استان بوشهر و صدور دستورات فوری مبنی بر ساماندهی انبارها و زیرساخت ها، اموال تملیکی با اصلاح زیرساخت ها و استاندارهای انبارها و حتی خرید انبارهای جدید توانسته تا حد قابل توجهی وضعیت انبارها و چیدمان کالاها را بهبود ببخشد، همچنین با تعیین تکلیف کالاهای متروکه و رسوبی قدم بزرگی در صیانت از اموال مردم و دولت برداشته است.

سرپرست اموال تملیکی استان تهران اظهار کرد: اموال  تملیکی با برگزاری چند برابری مزایده ها و حراج های خرده فروشی رشد قابل توجهی در تعیین تکلیف و فروش اموال منقول و غیرمنقول داشته که انتظار می رود این روند همچنان صعودی باشد.

وی خطاب به کارکنان استان تهران ادامه داد: در ابتدا ظرف یک یا دوماه باید کالاهای رسوبی احصاء و تعیین تکلیف شود، وضعیت چیدمان کالاها در انبارها مدام درحال به روزرسانی باشد ، همچنین کالاهای سریع الفساد در جای مناسب و استاندارد نگهداری شده تا تعیین تکلیف نهایی شود.

اصغری گفت: با عنایت خداوند و اهتمام مدیران و همکاران اموال تملیکی، ارزیابی عملکرد اداره کل استان تهران با رشد چشمگیری روبرو خواهد شد چراکه حفظ حقوق مردم و دولت خط قرمز اموال تملیکی است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: