با توپ فوتبال هم می توان به خدا رسید

با توپ فوتبال هم می توان به خدا رسید
کدخبر : 598642

تیم‌های فوتسال بنیاد دستان مهربان و تیم ستارگان هنر ایران در دیداری خیریه به مصاف هم می روند

به گزارش شماواقتصاد: قهرمانی خیلی زود فراموش می شود، اما پهلوانی هیچگاه از خاطر کسی نمی‌رود. اقدام باشگاه‌های بنیاد خیریه دستان مهربان و تیم ستارگان هنر ایران در برگزاری این مسابقه کاری است که در تاریخ ماندگار خواهد شد. 

IMG_20240616_145802_318

این مسابقه‌ی فوتسال ساعت 12 ظهر روز پنجشبه 31 خرداد در ورزشگاه شهید قیانوری تهران برگزار می‌شود. علاقمندان به تماشای مسابقات تیم‌های بنیاد دستان مهربان و تیم ستارگان هنر ایران می توانند به این ورزشگاه مراجعه کنند.

نشست خبری مسابقه فوتبال تیم های بنیاد دستان مهربان و هنرمندان با حضور زهرا یوسفی امین مدیرعامل بنیاد دستان مهربان، هومن جوادی بازیگر سینما و تلویزیون و مؤسس و مدیر باشگاه ستارگان هنر ایران، پویا امینی بازیگر و بازیکن تیم ستارگان هنر ایران، محمدرضا عیوضی خواننده و مربی تیم ستارگان هنر ایران، سید علی صالحی بازیگر و سرپرست هنری تیم ستارگان هنر ایران، محمدطاهری کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال ایران و بازیکن فعلی تیم ستارگان هنر ایران، امین حاجیان کاپیتان تیم بنیاد دستان مهربان، جابر نقوی و امین شکوهی دو بازیکن دیگر از تیم بنیاد دستان مهربان برگزار شد.

IMG_20240616_145802_285

دکتر زهرا یوسفی امین مدیرعامل بنیاد دستان مهربان در ابتدای این نشست خبری گفت: مسابقه دو تیم فوتسال بنیاد دستان مهربان و ستارگان هنر ایران با هدف حمایت از کودکان بی سرپرست، تحت عنوان «مصاف مهربانی 2» برگزار خواهد شد.

یوسفی افزود: این دومین دیدار تیم‌های دستان مهربان و ستارگان هنر ایران است که در تاریخ پنجشنبه 31 خرداد 1403، با حضور جمع زیادی از هنرمندان و ورزشکاران خوشنام کشور و علاقمندان به فوتسال برگزار می‌شود.

دکتر زهرا یوسفی در ادامه با اشاره به فعالیت های بنیاد دستان مهربان گفت: بنیاد دستان مهربان حامی زنان سرپرست خانوار و کودکان نیازمند است که در سال ۱۳۸۶ توسط دکتر شهرام فرجی تأسیس و فعالیت خود را آغاز کرد. این بنیاد تنها یک خیریه‌ نیست بلکه این سازمان مردم‌نهاد به لطف خدا و کمک حامین خود، تاکنون با برگزاری کارگاه‌های توانمندسازی اقدام به ایجاد اشتغال در 20 استان‌ کشور کرده و فعالیت‌های وسیعی در ایجاد مراکز درمانی، ساخت مدارس و مراکز آموزشی، ساخت دانشگاه خیریه و ساخت مراکز آموزشی خاص، نظیر بزرگترین مدرسه اتیسم کشور در اصفهان داشته و دارد. همچنین بنیاد دستان مهربان در حال ساخت مدارس زنجیره‌ای بیست‌گانه در استان سیستان و بلوچستان است که تاکنون 13 مدرسه را احداث و به بهره‌برداری رسانده است.

مدیرعامل بنیاد دستان مهربان افزود: از دیگر فعالیت‌های مهم این بنیاد، ارائه خدمات درمانی رایگان به مددجویان است. این بنیاد در مراکز درمانی خود، برای درمان و تامین سلامت این قشر عزیز تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد. 

IMG_20240616_145802_977

وی تصریح کرد: بنیاد ما با این روش که مددجوی بیمار را در وضعیت بدی نشان دهد تا حس ترحم دیگران را برای کمک جلب کند مخالف است. ما معتقدیم بیمار نیز می‌تواند به زندگی خود مانند یک شهروند ادامه دهد و جامعه نیز باید در قبال او احساس وظیفه کند.

در ادامه‌ی این نشست، هومن جوادی مجری، بازیگر سینما و تلویزیون و مؤسس و مدیر باشگاه ستارگان هنر ایران در خصوص چگونگی برگزاری «مصاف مهربانی» گفت: چندی پیش بنیاد دستان مهربان پیشنهادی برای برگزاری این مسابقه به تیم هنرمندان داد که با توجه به قرارداشتن این برنامه‌ها در راستای اهداف انسان‌دوستانه، ما نیز از آن استقبال کردیم.

موسس و مدیر باشگاه ستارگان هنر ایران ادامه داد: یکی از سیاست های مهم و اصلی باشگاه ستارگان هنر ایران، اشاعه فرهنگ نیکوکاری است، به طوری که تیم ما تاکنون بالغ بر 700 مسابقه خیریه در داخل و خارج از کشور برگزار کرده است.

وی گفت: باشگاه ستارگان هنر ایران علاوه براینکه در میان اهالی هنر به دنبال ورزشی‌ها می‌گردد در میان جامعه ورزش نیز به دنبال هنرمندان است تا بتواند برآیند پربارتری از اهداف خود به دست آورد.

جوادی در همین راستا افزود: در حال حاضر قصد داریم نسل جدیدی از هنرمندان علاقه‌مند به ورزش را به تیم خود جذب کنیم تا سطح کیفی بازی‌های تیم نیز بالاتر برود. مطمئن باشید که اگر بازیکنان ما فرصت تمرین در کنار یکدیگر را داشته باشند می‌توانند تیم‌های لیگ دسته یک را نیز شکست دهند.

جوادی گفت: ورزش ایران به سوی حرفه ای شدن در حرکت است و هر روز اخباری از قراردادهای نجومی اهالی فوتبال منتشر می‌شود. ما با شرکت در این مسابقه می خواهیم اعلام کنیم که خانواده هنر نیز بخشی از جامعه است و به وظیفه خود در قبال مردم آگاهی دارد.

در بخش دیگری از نشست خبری مسابقه فوتسال تیم های بنیاد دستان مهربان و ستارگان هنر ایران، محمد طاهری صاحب توپ طلای فوتسال آسیا و کاپیتان سابق تیم فوتسال کشور گفت: بسیار خوشحالم که فرصتی پیش آمده که نه تنها همبازی هنرمندان خوب کشور شوم بلکه در یک رویداد خیریه با اهدافی زیبا و ستودنی حضور پیدا کنم.

محمدرضا عیوضی مربی تیم فوتسال هنرمندان نیز عنوان کرد: تیم ستارگان هنر ایران سال‌هاست به طور جدی مستمر تمرینات و مسابقات خود را برگزار می‌کند و با ایجاد یک جو صمیمی، برای حضور در هر دیدار با تمام توان وارد شده و در کنار حفظ اصول بازی جوانمردانه، تلاش می‌کند تا آن هیجان و شور و اشتیاقی که یک مسابقه فوتبال نیاز دارد را به وجود بیاورد.

همچنین امین حاجیان کاپیتان تیم فوتبال دستان مهربان گفت: تیم فوتسال دستان مهربان از حدود ده سال پیش تشکیل شده و از آن زمان تاکنون هر هفته تمرین مستمر داشته و در رقابت‌های مختلفی شرکت کرده است.

وی ادامه داد: اگرچه در دیدارهای خیریه بُرد و باخت اولویتی ندارد اما تیم دستان مهربان در دیدار پنجشنبه با تمام توان وارد زمین می شود تا یک بازی زیبا را برای تماشگران و مردم به نمایش بگذارد.

گفتنی است بنیاد دستان مهربان، سازمانی غیردولتی، غیرسیاسی، مستقل و مردم‌نهاد است هم‌اکنون با تحت پوشش قرار دادن 15 هزار مددجو، با ۲۰ شعبه، ۶ مرکز درمانی، 4 مرکز آموزش و نگهداری کودکان و 10 کارگاه  توانمندسازی در سطح کشور فعالیت می‌کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: